خانه » مقالات مدیریتی » مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش » بازاریابی اینترنتی » کتاب الکترونیکی – استراتژی تولید محتوا

کتاب الکترونیکی – استراتژی تولید محتوا

۳۶ سوالی که در نگارش استراتژی تولید محتوا باید به آن پاسخ داد در این کتاب الکترونیکی  گرد آوری شده است.

ContentStrategy2

چرا استراتژی مستند بازاریابی محتوا اهمیت دارد ؟

اکثر بازاریابان محتوا یک استراتژی مستند از بازاریابی محتوا ندارند.

یک استراتژی مستند چه تفاوتی ایجاد می کند؟

طبق پژوهش استادان بازاریابی انجمن بازاریابی محتوا , بازاریابان دارای یک استراتژی محتوا، دارای خصوصیات زیر می باشند :

  • خود را در امر بازاریابی محتوا بسیار کارآمد می دانند .
  • با جنبه های متفاوت بازاریابی محتوا کمتر مشکل دارند.
  • عموماً خود را در رابطه با هر استرانژی و هرکانال رسانه های اجتماعی موثرتر می یابند.
  • این توانایی را دارند تا درصد بالایی از بودجه بازاریابی که صرف بازاریابی محتوا می شود را توجیه کنند.

استراتژی مستند بازاریابی محتوا شامل چیست ؟

الگویی برای استراتژی بازاریابی محتوا وجود ندارد چون مقدار و فرمت لازم برای ثبت استراتژی شما منحصر به کار شماست. در برخی موسسات کوچک و محدود که دارای استراتژی بازاریابی محتوا هستند مشاهده شده که پروسه بدون سندسازی زیاد واقعا موفق بوده ( اگرچه بررسی ما نشان می دهد که درصد بیشترسازمانهای کوچکتر در مقایسه با همتای بزرگتر خود دارای استراتژی مستند بازاریابی محتوا هستند). درسایر موسسات یا سازمانهای بزرگتر , ثبت همه چیز و افزودن رئوس مطالب یا حتی اختصارات اجرایی جداگانه منطقی به نظر می رسد.

این مدرک بدون در نظر داشتن فرمتی که استفاده می کنید، شما را در مراحل مورد نیاز راهنمایی کرده و همچنانکه استراتژی بازاریابی محتوای خود را ایجاد می کنید به سوالات شما پاسخ می دهد.

 

دانلود کتاب الکترونیکی استراتژی تولید محتوا

 

همچنین ببینید

همیشه راهی وجود دارد !

پنج پیشنهاد برتر فروش برای یادآوری این موضوع که ” همیشه راهی وجود دارد ” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.