استراتژی متمایز ساختن محصول

استراتژی متمایز ساختن محصول یا خدمت چیست؟

منظور از این استراتژی این است که محصولات و یا خدماتی عرضه شود که در صنعت مورد نظر به عنوان محصول یا خدمتی منحصر به فرد تلقی گردد و به مشتریانی عرضه شود که نسبت به قیمت، حساسیت چندانی نشان نمی دهند.

در این حالت شرکت می تواند از نظر عرضه محصول از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار شود. برای سازش با محیط در حال تغییر از توان بیشتری برخوردار باشد و برای نگهداری دستگاه ها و ماشین آلات هزینه های کمتری صرف میکند.

استراتژی توسعه محصول نمونه ای است که شرکت بدین وسیله از مزیت حاصل از استراتژی مبتنی بر متمایز ساختن محصول برخوردار می شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد!

کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک

bsc

این مطلب رو هم از دست ندید:
  محصولات در حوزه مدیریت استراتژیک

همچنین ببینید

۳۲ نمونه آگهی چاپی که میتوانید استفاده کنید

۳۲ نمونه آگهی چاپی که میتوانید استفاده کنید: ۱.  نمونه آگهی پرسش آمیز: سوال را …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *