الگوریتم جدید اینستاگرام در نمایش محتوا پیج های بیزینسی چیست و چه اثری دارد؟
اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام در نمایش محتوا پیج های بیزینسی

الگوریتم جدید اینستاگرام
الگوریتم جدید اینستاگرام در نمایش محتوا پیج های بیزینسی تعییراتی ایجاد کرده است که آگاهی از آنها می تواند برای استفاده بهتر از صفحات اینستاگرام موثر باشد .
 طبق الگوریتم جدید زمانی که شما در پیج خودتان پستی رو انتشار میدهید، اینستاگرام پست را فقط به ده درصد فالوور های پیج شما نمایش میدهد! (هم داخل صفحه اصلی و هم اکسپلور) و اگر آن  ده درصد در حد معقولی با پست شما درگیر شدند (لایک ، کامنت ، ویو و سیو ) ؛ اینستاگرام پست شما رو به ۹۰ درصد باقی مانده از فالوور های شما نمایش میدهد .
 حالا نکته ی کار اینجاست که آن  ده درصد اولیه هم فقط ۶۰ دقیقه زمان دارند تا با پست شما درگیر بشوند در غیر این صورت حتی آن ده درصد هم پست شما را نمی بینند!
راه حل این قانون هم استفاده از اطلاعاتی هست که در قسمت insight پیج های بیزینسی میتوانید ببینید که چه ساعتی فالوور های پیج شما بیشتر حضور دارند و در آن  ساعت ها مطالب خودتان را در پیج قرار بدهید.
البته این نکته را هم در نظر بگیرید که قسمت زمان بخش تحلیل اینستاگرام به صورت هفتگی به روز می شود  و ممکن است  ساعتی که فالوور های شما فعال هستند تغییر کند  بنابر این لازم است که  استراتژی های های هفتگی در پیش بگیرید.

 امکان دیگه ای‌ که این الگوریتم فراهم کرده اینست  که اگر به میزان فالوور های پیج ، پستی انگیجمنت ریت بالایی داشته باشه اینستاگرام اون پست رو به افراد مختلف زیادی از طریق اکسپلور نمایش میدهد!
(اینگیجمنت ریت = نرخ و میزان درگیر و علاقمند شدن مخاطبین شما  = مجموع لایک ، سیو و کامنت )
چنان که گفته می شود ، این الگوریتم برای پیج های بیشتر از ۵۰ کا فالوور هم در نظر گرفته شده که این مورد هنوز توسط اینستاگرام تایید نشده است .
رعایت نکات زیر در بیشتر دیده شدن پست شما طبق الگوریتم جدید تاثیر زیادی دارد:
استفاده از هشتگ و لوکیشن در زمان ارسال پست میتونه کمک زیادی بکنه.
استفاده از استوری برای اطلاع رسانی در مورد پست جدید توصیه میشه.
فالوور های پیج تون رو دعوت به مشارکت کنید.
پیوسته در رصد الگوریتم جدید اینستاگرام  باشید و از نکته های جدید استفاده کنید .
اهمیت استفاده از قسمت اینسایت و به کار بردن اطلاعات اون روز به روز در حال افزایش هست پس این قسمت رو جدی بگیرید مثلا پست هایی که اینگیجمنت ریت شون بالا هستش را پیدا کنید و پست های بعدی را مطابق آنها پست کنید.
اگرعلاقمند هستید از اینستاگرام در کسب و کارهای کوچک و بزرگتان استفاده کنید . دوره آموزشی زیر می تواند برای شما جالب و مفید باشد :

مدیران ایران

همچنین ببینید

همیشه راهی وجود دارد !

پنج پیشنهاد برتر فروش برای یادآوری این موضوع که ” همیشه راهی وجود دارد ” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.