منوهای نصب در پنل مدیریت

دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ ویژه صاحبان کسب و کار یک انتخاب عالی است . در شرایطی که باید سنجیده هزینه کرد . با فکر و اقتصادی تبلیغ کرد و با هوشمندی پیش رفت.

اگر شما :
  • مدیر یک شرکت متوسط یا کوچک هستید؛
  • صاحب یک کسب و کار و یا کارآفرین هستید؛

می توانید خودتان و یا یکی از نیروهایتان را برای شرکت در دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ ، معرفی کنید.

 

ما پیشنهاد می کنیم که بعد از خواندن توضیحات زیر، حتماً در این دوره شرکت کنید:

۱ – ارزیابی ایده :

در ماژول ایده، ما روش ارزیابی ایده های جدید را بررسی می کنیم و این مورد، کسب و کارهای زیادی را از نابودی قطعی، نجات می دهد.

این ماژول وقتی به دوره اضافه شد که متوجه شدیم خیلی از دوستان و همکارانمان، ایده بدی را به خوبی اجرا می کنند و در حال شکست هستند.

 

۲ – راه اندازی سایت :

ما در این دوره از صفر تا صد راه اندازی سایت را آموزش می دهیم. صفر، یعنی پیدا کردن هاست مناسب برای میزبانی سایت و همینطور انتخاب و خرید نام مناسب بعنوان دامنه سایت.

و بعد، وارد مراحل اجرایی کار می شویم و بدون نیاز به کدنویسی، یک سایت کامل را پیاده سازی می کنیم.

 

احتمالاً شما یک سایت برای کسب و کارتان دارید. بنابراین، شما یا نیروهایتان می توانید از این ماژول به خاطر موارد زیر استفاده کنید:

  • خلاص شدن از ماجراهای خرید و تمدید هاست و دامنه از شرکت های دیگر
  • طراحی سایت های دیگری برای شرکت
  • باز طراحی سایت موجود
  • آموختن روش کلی کار با سایت و موارد مربوطه
  • ارتباط بهتر با بخش IT و برنامه نویسان، برای بیان درخواست های بعدی

اگر شما سایتی برای کسب و کارتان نداشته باشید که دیگر نیاز به توضیح نیست. همین یک بخش، بین ۳ تا ۵ میلیون تومان برای شما صرفه جویی خواهد داشت!

نیازی نیست که سایت مجموعه تان را به شخص یا شرکت دیگری بسپارید. هر نیازی که دارید را در کمترین زمان ممکن و رایگان، در دست خواهید داشت.

 

۳ – فروشگاه اینترنتی :

دو بخش مهم، در این ماژول گفته می شود. اینکه چطور برای مجموعه تان یک فروشگاه آنلاین و کامل راه اندازی نمایید. و دیگر اینکه صفحات فروش محصولات و خدمات تان را چطور طراحی کنید که نتیجه بهتری بگیرید.

این بخش تاثیر فوق العاده ای در فروش مجموعه شما خواهد گذاشت.

 

۴ – تولید محتوا :

یکی از دغدغه های اصلی همه کسب و کارهایی که در اینترنت فعالیت می کنند، تولید محتوای مناسب برای سایت و رسانه های اجتماعی شان است.

ما در ماژول بسیار مهم و حرفه ای، تولید انواع محتوا را آموزش می دهیم.

بنابراین دیگر لازم نیست دغدغه تولید محتوا را داشته باشید. شرکت کنندگان این دوره می توانند محتواهایی اثربخش و عالی را در قالب نوشته، عکس، فیلم، صدا، انیمیشن، اینفوگرافیک تولید کنند.

 

۵ – سئو – بهینه سازی موقعیت و رتبه سایت در موتورهای جستجو :

یکی دیگر از دغدغه های کسانی که سایت دارند، این است که سایتشان دیده شود و جایگاه بهتری در موتور های جستجو داشته باشد.

خیلی ها تبلیغ می کنند که با صرف n میلیون تومان، شما را به صفحه اول گوگل می آوریم. راست هم می گویند. ولی این مطلب گفته نمی شود که برای چه مدت، رتبه اول گوگل، ماندگاری خواهد داشت و اینکه آیا ممکن است گوگل، به خاطر کارهایی که آن دوستان انجام داده اند، سایت ما را تحریم کند؟!

 

سئو، اصولی دارد که یک تولید کننده محتوا باید بداند.

ما تولید محتوا را آموزش می دهیم و بعد، اشاره می کنیم که برای داشتن موقعیت بهتر در گوگل، چه کارهایی باید انجام دهید.

بنابراین به جای صرف حداقل ۵ میلیون تومان برای رسیدن به صفحه اول گوگل و تحمل ریسک تحریم شدن از جانب گوگل، با روش درست و بدون هزینه، جایگاهتان را در گوگل ارتقاء می دهید.

سئو، یک بازی است و ما روش این بازی را آموزش می دهیم تا خودتان، بتوانید بهتر بازی کنید و جایزه بگیرید.

 

۶ – فعالیت حرفه ای در رسانه های اجتماعی :

همه ما در رسانه های اجتماعی فعال هستیم. معمولاً یک صفحه اینستاگرام داریم. شاید برای شرکت، یک کانال تلگرام هم داشته باشیم و …

اما فعالیت حرفه ای در رسانه های اجتماعی چیز دیگری است.

در این دوره، شرکت کنندگان یاد می گیرند که:

  • چطور برای این رسانه ها، محتوای خوب و اثرگذار تولید کنند.
  • چطور تعداد فالوئر هایشان را افزایش دهند.
  • چطور بصورت برنامه ریزی شده و منظم، در آنها فعالیت داشته باشند.

 

یک مورد دیگر:

خیلی ها اعتقاد دارند که رسانه های اجتماعی محل مناسبی برای فروش نیستند.

چه این حرف درست باشد و چه غلط، باید بگوییم که رسانه های اجتماعی محل فوق العاده مناسبی برای بازاریابی درونگرا و علاقمند کردن مخاطبان با شما هستند و نباید فرصت حضور در آنها را از دست داد.

 

۷ – ایمیل مارکتینگ ( بازاریابی ایمیلی ) :

بعضی ها می گویند که با آمدن رسانه های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و … ) این روش دیگر جواب نمی دهد. ولی راستش سخت در اشتباه هستند.

رسانه های اجتماعی، می آیند و می روند. مد می شوند و از مد می افتند. هر کسی با آنها ارتباط نمی گیرد. تعدادشان زیاد است و هر کسی در چند رسانه عضو است و …

ولی ایمیل، سالهاست که بوده، هست و خواهد بود !

ایمیل ها دیده می شوند. شاید به نسبت رسانه های اجتماعی، کمی دیرتر دیده شوند، ولی دیده می شوند.

ضمن اینکه اگر اصولی و حرفه ای کار کنیم، هزینه استفاده از این روش در مقابل بازدهی اش، بسیار مقرون به صرفه است.

ما روش های درست و اصولی ِ استفاده از بازاریابی ایمیلی را در این دوره به شما یاد می دهیم.

 

۸ – اپلیکیشن موبایل :

این روزها، در کنار سایت و رسانه های اجتماعی، اپ موبایلی هم، پرطرفدار است.

ولی یکی از مشکلاتش برای ایجاد، هزینه آن است.

ما در این دوره، آموزش می دهیم که چطور بصورت رایگان و یا با کمترین هزینه، نرم افزارهای موبایلی خودتان را تولید کنید.

این ماژول هم از آن چیزهایی است که به قیمت کل دوره می ارزد!

 

۹ – مدل های نوین کسب و کار :

اسنپ که آمد، همه دلشان می خواست یک چیزی بزنند، شبیه اسنپ، با کاربردی متفاوت.

مثلاً اسنپ وکلا، اسنپ آشپزها، اسنپ تعمیرکارها و ….

اسنپ، یک مدل نوین از کسب و کار است. مدل پلتفرمی. مدلی که دارد دنیا را متحول می کند و اگر بتوانیم کسب و کارمان را به سمت آن سوق بدهیم، خیلی عالی می شود!

در این دوره در مورد انواع مدلهای نوین کسب و کار هم صحبت می کنیم و با هم در مورد روشهای نوینی که می توانیم پیاده سازی کنیم، به بحث می نشینیم.

 

۱۰ – درآمد دلاری

این ماژول برای کسانی مناسب است که می خواهند فعالیت شان را به کشورهای دیگر هم عرضه کنند.

مسلماً محدودیت هایی هست. ولی سعی می کنیم روش هایی را بیان کنیم که بتواند کارگشا باشد.

اگر شما فعالیتی دارید که به درد افرادی در خارج از مرزهای ایران هم می خورد، این ماژول می تواند برایتان عالی باشد.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام

 

آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ

 

اطلاعات بیشتر و ثبت نام

 

اطلاعات بیشتر و ثبت نام

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X