خانه » مقالات مدیریتی » مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش » بازاریابی اینترنتی » بازاریابی درون گرا – رفع ابهام و روش کار
بازاریابی درون گرا
بازاریابی درون گرا - رفع ابهام و روش کار

بازاریابی درون گرا – رفع ابهام و روش کار

بازاریابی درون گرا – رفع ابهام و روش کار

در مطلب قبلی در مورد بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درونگرا ، یک فیلم آموزشی تقدیمتان کرده بودیم که برای بعضی از دوستان سوالاتی را ایجاد کرده بود.

مثل اینکه بلاخره نام درست این نوع بازاریابی چیست ؟ بازاریابی درون گرا یا جاذبه ای ؟

اینکه برای چه کسب و کارهایی مناسب است و ….

 

در فیلم کوتاه زیر، به یک سری از این ابهامات و پرسش ها پاسخ داده شده است :

ضمن اینکه این فیلمها، بصورت کامل ( ۶ ساعت ) به آموزش عملی بازار یابی درون گرا ( جاذبه ای ) می پردازند و هم اکنون می توانید آنها را در پک ۹۴ مدیران ایران تهیه بفرمایید. ( اطلاعات بیشتر در مورد پک ۹۴ )

بازار یابی درون گرا – رفع ابهام و روش کار

اگر شما به این موضوع علاقه مند هستید محصول بازاریابی جاذبه ای برای شما مفید خواهد بود . برای تهیه این محصول اینجا را کلیک کنید .

همچنین ببینید

۹ نکته‌ سئو که اول از همه باید اجرا کنید – بخش سوم

سئو چیست – بخش سوم وضعیت ایندکس شدن سایت را چک کنید. این یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.