بازاریابی کروی چیست؟

مفهوم بازاریابی کروی از رویکرد عمودی و رو به پایین برخوردار است و به سطوح متوالی و منفرد میان عاملین مستقیم و یا غیر مستقیم در کانال های بازاریابی اشاره دارد. علاوه بر آن کاربرد بازاریابی محوری دارد و تمرکزش روی سطوح مشتریان و مشتریان مشتریان و یا مشتریان در بازار است. در واقع بازاریابی کروی نوعی بازاریابی است که اقتصاد، جامعه و بوم شناسی را در نظر دارد.

این مطلب رو هم از دست ندید:
  آمیخته بازاریابی؛ یعنی چه؟

همچنین ببینید

تئوری سیستم

تئوری سیستم مدیریت چیست ؟

تئوری سیستم مدیریت در طی ده سال گذشته، رویه خاصی زیر عنوان « تئوری سیستم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *