بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه

چه محتوایی توجه بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند؟

چه محتوایی توجه بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند؟

برای اینکه به هدف خود که ایجاد یک کمپین بازاریابی قوی است ، نزدیک شوید، شما بر نخستین مرحله یعنی ایجاد آگاهی از طریق محتوای بازاریابی خود تمرکز خواهید کرد.

 بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه
بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه

این بدان معنی است که پیشنهاد بازاریابی شما باید بتواند شمار زیادی از بازدید کنندگان را به سایت شما جذب کرده و مشتریان بالقوه جدیدی را برای کسب و کارتان ایجاد کند. انواع گوناگونی از قالب های محتوا یی و موضوع ها وجود دارد که شما می توانید برای دستیابی به این هدف، آنها را دنبال کنید.

یافتن موضوع مناسب

برای اینکه دریابید با تمرکز بر کدام موضوعات در محتوای بازاریابی خود می توانید توجه مخاطبان هدف خود را جلب کنید، باید نگاهی به اطلاعات مربوط به گذشته که به آنها دسترسی دارید بیندازید. برای نمونه، مورد پسند ترین مقالاتی که در گذشته در وبلاگتان منتشر کرده اید کدامند؟ کدام صفحات از وب سایت شما هستند که بیشترین بازدید را داشته اند؟ عملکرد گذشته شما باید بر انتخاب مسیرتان برای تهیه محتوای بازاریابی جدید حکمفرما باشد. اگر شما به تحلیل های بازاریابی که این نوع از اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند دسترسی ندارید، نگاهی داشته باشید به منابعی که در دسترس عموم قرار دارند (مانند سرویس اخبار گوگل

 

[۱]، سرویس کلید واژه های رایج جستجو شده توسط کاربران در گوگل[۲] ، و موضوعات رایج در توییتر[۳] ) تا با بهره گیری از آنها بتوانید از ماجراهای رایج و با اهمیتی که در زمینه کسب و کار شما وجود دارد و یا در حال روی دادن است، آگاه گردید.

 یافتن قالب مناسب

شما می توانید محتوای خود را در قالب های گوناگونی ایجاد کنید. از محتوای مبتنی بر متن مانند وایت پیپر[۴]ها، گزارشات، و کتاب های الکترونیکی گرفته تا محتوای رسانه ای مانند وبینار[۵]ها (کنفرانس های تحت وب) ، و مناظرات تصویری و صوتی.

یا اینکه شما می توانید یک جلسه طوفانی مغزی در درون سازمان خود برگزار کرده و به ایده های خلاقانه ای در خصوص قالب های محتوایی گوناگونی که می توانید آنها را ایجاد کنید، دست یابید، باید توجه داشته باشید که همخوانی این محتوای جدید با نیازها و ترجیحات مخاطبان هدف شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای نمونه، ما در HubSpot ، از تجزیه و تحلیل های صفحه فرود وب سایت خودمان برای بررسی اینکه انواع گوناگون محتوای ما تا چه اندازه در تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه موفق بوده اند، استفاده می کنیم. اگر نرخ پاسخگویی بازدید کنندگان از وب سایت ما پایین تر از میانگین باشد، نشانگر اینست که پیشنهاد بازاریابی ما به اندازه کافی برای مخاطبان مان جذاب نیست. اگر شما درکی از اینکه چه قالبی برای کسب و کارتان مناسب است دارید، از آن قالب محتوایی به عنوان مبنایی برای ایجاد کمپین بازاریابی خود استفاده کنید.

[۱] Google News

[۲]Google Trends

[۳]Twitter Trending Topics

[۴]Whitpaper

[۵]Webinar

منبع: هات اسپات ، ترجمه : مدیران ایران

 

همچنین ببینید

برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟

چگونه یک عنوان، توجه را به خود جلب می­کند؟

در تمامی اشکال تبلیغات، «تاثیر نخست» – نخستین چیزی که خواننده می­بیند، می­خواند، و یا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *