منوهای نصب در پنل مدیریت

پنج ابزار آنلاین برتر تحقیقات بازاریابی -۱

تحقیقات  بازاریابی یکی از پایه های هر کسب و کار موفق است .

در دنیای کسب و کار پیوسته شاخص های مختلفی وجود دارند و  در محیط اطراف شما اکثر آنها ، دائما در حال تغییر است.

برای رصد این تغییرات به اطلاعات بروز نیاز دارید تا بتوانید بفهمید چه نوع مطالبی بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند، مردم چه چیزهایی را جستجو می‌کنند و چه موضوعات داغ و محبوب هستند.

تحقیقات بازاریابی و ابزارهای آنلاین

این ابزارهای آنلاین  تحقیق بازاریابی به  ۵ دسته تقسیم‌بندی شده‌اند:

۱- به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی  بانگاه تحقیق بازاریابی

۲- ترافیک و تحقیق بازاریابی
۳- کلمات کلیدی تحقیق بازاریابی
۴- ابزار پیمایش تحقیقات بازاریابی
۵- روندهای محبوب با نگاه تحقیقات  بازاریابی

در پستهای بعدی به معرفی ابزارهای آنلاین برتر در هر پنج دسته خواهیم پرداخت.

منبع: مدیران ایران


با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...
شما هنوز وارد سایت نشده اید تا پیشنهاد فوق العاده ما را برای همکاری در فروش بشنوید !
ورود

این مطلب رو هم از دست ندید:
  پژوهش_بازار یا تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) چیست؟

۰ پاسخ به "پنج ابزار آنلاین برتر تحقیقات بازاریابی -۱"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X