منوهای نصب در پنل مدیریت

تشکیل تیم فروش برای یک استارتاپ

تشکیل تیم فروش یکی ازمهمترین اتفاق هایی است که در یک استارت آپ باید به درستی اتفاق بیافتد .افزودن یک عضو جدید به تیم در شرکت ها در حال رشد یک گام رو به جلوی بزرگ است. این بدان معنی است که رهبر تیم باید وقت کمتری برای انجام کارها خواهد داشت و باید وقت بیشتری صرف رهبری کند.

یکی از چالش ساز ترین اعضای تیم از لحاظ برنامه ریزی، استخدام، آموزش و مدیریت، فروشنده است.

خصوصا برای فردی که وقت زیادی را در واحد فروش نگذرانده است و تجربه ای در زمینه ی مدیریت تیم فروش ندارد. این دستنامه حاوی پیشنهادهایی است که به سازمان شما کمک می کند فروشنده ی مناسب را بیابید و سپس او را به یک عضو موفق در تیم  تبدیل کنید. موارد اصلی که برای تشکیل تیم فروش باید به آن توجه داشته باشید ، شامل  موارد زیر می شود:

  • چالش های پیش روی یک استارتاپ در فرآیند استخدام
  • نکات مصاحبه
  • برنامه های پاداش فروش
  • نکاتی برای آموزش موثر فروشنده ی جدید و بکارگیری بلادرنگ او
  • طرح های ارتباطی برای تیم های فروش استارتاپ ها
  • آشناسازی فروشنده ی جدید با سیستم CRM

و در پستهای مختلف به تک تک مباحثی که برای تشکیل تیم فروش نیاز است خواهیم پرداخت در اینجا ابتدا به نکاتی کلیدی که برای تشکیل تیم فروش نیاز است توجه شود توجه بفرمایید :

تیم فروش

منبع: مدیران ایران

 

۲ پاسخ به "تشکیل تیم فروش برای یک استارتاپ"

  1. خیلی خوب و مفید بود مرسی

  2. اول اینکه باید مشکلاتی که در بازر فعلی هست رو برسی کنیم ، و در مرحله بعدی بعد از استارت زدن بازاریابی کار هستن که خیلی تاثیر داره ، وهمچنین داشتن یک تیم خیلی کمک میکنه .. مقاله خیلی خوبی بود

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X