منوهای نصب در پنل مدیریت

ده نکته در مورد تشکیل تیم توسط مدیران

پویایی های مثبت محل کار استحکام زیادی به یک تجارت می بخشد ٬ در حالیکه موارد اجباری کشمکش بوجود می آورند . به عنوان یک مدیر ٬ نمی توانید به سادگی از عهده رها کردن وضع مهمی از شرکت برای تغییر بر آیید .

راههای زیادی برای مدیران وجود دارد که یک گروه را تشکیل داده و قابلیت کار گروهی را برای همه پرورش دهند . این ده نکته به شما کمک می کند که به تشکیل تیم حتی با پراکنده ترین گروه از افراد بپردازید !

support3

 

 

  1. اهداف را به صورت آشکار بیان کنید . کارکنان برای اهداف اساسی شرکت به مدیریت توجه می کنند . هنگامی که این اهداف آشکار نباشند ٬ درصورتیکه کارکنان سعی در تعریف اهداف برای خود دارند موارد عدم توافق پیش می آید . با ارائه مشخص اهداف ٬ هر کس در همان محل آغاز کرده و می دانند که تجارت به چه سمتی می رود .
  2. مسئولیت ها را تعریف کنید . وظایف هنگامی که هر کس مسئولیت خود را به درستی بداند بهتر انجام می شوند . به هر کارمند تعریف متمایزی از مسئولیت هایش بدهید ٬ هم مسئولیت های شخصی و هم آنچه مربوط به پروژه گروهی است . درنتیجه این آشفتگی که چه کسی مسئول چیست رفع می شود و کارکنان امکان گزارش دادن بدون کشمکش بر روی مسئولیت ها را می یابند .
  1. آموزش یکسان فراهم کنید . اطمینان داشته باشید که هر فرد در گروه تان آموزش دیده و اماده برای انجام کارها است ٬ اختلافات هنگامی که یک نفر در انجام وظایف لازم ناتوان است نمایان می شوند . آموزش مداوم فراهم کنید – اگر زمان اضافی مورد نیاز است ٬ دو کارمند را برای آموزش به هم جور کنید . با وجود آن اطمینان داشته باشید که این یک ارتباط آموزشی برابر است و هردو کارمند در حال کسب مهارت های جدید هستند .
  2. روابط را تقویت کنید . بیشتر دفاتر محلهایی شوغ با فرجه های سخت بسیار هستند . اما با ایجاد امکان یک زمان ناهار طولانی گاه و بیگاه برای بیرون رفتن با یکدیگر و آرامش در خارج از محیط کار برای کارکنان می توان به این درک رسید که جبران آن به محل کار برخواهد گشت و روابط کاری را توسعه خواهد داد .
  3. اختیار دادن . قدرت تصمیم گیری را به افرادی که برروی پروژه کارمی کنند بدهید . اختیار لازم را برای انجام کارهایشان بدهید ٬ اما برای اطمینان از پیشرفت آنها در چالش٬ روند کار را مشاهده کنید . کارکنان امیدوار می توانند بدون ترس از پیامدها تصمیم گیری کنند و کارکنان خوب به این اطمینان ارزش خواهند گذاشت و به دنبال بهترین تصمیم گیری هستند .
  4. بازخورد بوجود آورید . یک گروه برای پیش بینی نظرتان درمورد کارشان تشکیل ندهید . فقط در انتظارات و واگذاری های اولیه تان شفاف نباشید ٬ بلکه در نظرتان درمورد کار نیز شفاف باشید . روابط آزاد و تکرار شونده که کارکنان درمورد جایی که باید باشند در آن آشکار است ٬ به آنها کمک خواهد کرد تا بیشتر احساس اطمینان کرده و تمایل بیشتری به کار با یکدیگر داشته باشند .
  5. پاداش دهید . پاداش هایی برای کار به صورت یک گروه تهیه کنید . با ارائه یک پاداش تشویق کننده برای کار سخت به گروه جان داده و اشتیاق تازه ای برای کار به کارکنانتان می دهد . این پاداش می تواند جایزه ٬ یک غذای مفصل یا رفتارهای دیگر باشد .
  6. فرجه های معقول قرار دهید . فرجه های معقول اغلب ذهنی بوده و حدود زمانی براساس نیاز تغییر می کنند . اما با تقسیم واگذاری ها به صورت مساوی ٬ دادن حقوق و مزد به کارمندانی که ساعات اضافی کار می کنند و تغییر فرجه های کم اهمیت تر برای ایجاد زمان بیشتر می توانید جانی به کارگروهی دهید .
  7. به طور مرتب جلسه برگذار کنید . بهترین روش برای شناخت کارکنان تان و اینکه آنها بدانند که تنها نیستند ملاقات مرتب با آنها است . این ملافات می تواند یک ملاقات ماهیانه زمان ناهار یا یک جلسه سازمان یافته با موضوعات دستور کار مشخص باشد و مهم است که خطوط ارتباطی باز باشند . این به شما این امکان را می دهد که فقط احتیاجات و بهره وری آنها را ارزیابی نکنید ٬ بلکه به شما کمک خواهد کرد تا همه درگیری های تشکیل گروه که باید با آنهابرخورد کنید را ارزیابی کنید .
  8. گزارشات پنهانی را تقبیح کنید . حتما حداقل یک کارمند خواهد بود که سعی می کند پس از هر جلسه به شما گزارش دهد – کمی هم تحریف می کند . این رفتار را تشویق نکنید و در مقابل این وسوسه که از این کارمند به عنوان یک مگس روی دیوار استفاده کنید بایستید . تاکتیک های پنهانی شدیدا می توانند یک محیط کاری مثبت را از زیر تخریب کنند .
این مطلب رو هم از دست ندید:
  شناخت انواع شخصیت در کار+دانلود فیلم

تشکیل گروه به معنی ایجاد یک محیط کاری غیرقابتی و دلگرم کننده است – نوعی از محیط که روابط کاری مثبت را پرورش می دهد . هنگامی که کارکنان احساس ارزشمندی می کنند و می دانند که برای تایید نیازی به رقابت با یکدیگر ندارند ٬ در همکاری با هم برای دستیابی به اهداف مشترکشان آسوده و دلگرم خواهند بود .

ترجمه : مدیران ایران

 

 

۲۳ آبان ۱۳۹۵

۰ پاسخ به "ده نکته در مورد تشکیل تیم توسط مدیران"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X