• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • خانه » اخبار مدیریت » معرفی کتاب » راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی

    راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی

    کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی

    بازاریابی اینترنتی، همان بازاریابی است که در فضای اینترنت انجام می شود. پس اصول اولیه اش یکی است. در اوایل کتاب، اصول بازاریابی به ساده ترین شکل ممکن، همراه با تصویر و جدول و مثال، بیان شده است. پس اگر هیچ چیز از بازاریابی نمی دانید، این کتاب ابتدا اصول آن را به شما می آموزد و بعد، شما را به آرامی وارد دنیای زیبای بازاریابی اینترنتی می کند.

    شکل زیر، گرچه ممکن است به نظر ساده و کودکانه بیاید، ولی بیانگر ۷P بازاریابی است که در کنار توضیحات کاملی، در این کتاب آمده است:

    ۷p بازاریابی

     

    کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی برای چه کسانی نوشته شده است؟

    این کتاب برای کسانی نوشته شده است که می خواهند همه فرایندهای مربوط به بازاریابی اینترنتی را خودشان انجام دهند.

    با زبانی بسیار ساده و خودمانی و بدون استفاده از کلمات سخت ِ تخصصی، مفاهیم به خواننده منتقل می شود و در هر فصل، تمارینی قرار گرفته که توانایی مخاطبان را بیشتر می کند.

    این کتاب در ۷ فصل اصلی طراحی شده و یک فصل هم به معرفی ابزارهای بازاریابی اختصاص پیدا کرده است. کل کتاب ۱۸۴ صفحه می باشد.

    فهرست کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی :

    راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی

    • روز اول: ما کی بودیم؟!
    • روز دوم: چی می فروشیم؟
    • روز سوم: بقیه بازیگرها
    • روز چهارم: شناخت آدم های خوب
    • روز پنجم: انتخاب سرنوشت ساز
    • روز ششم: بازاریابی بدون مزاحمت
    • روز هفتم: نقشه سفر مشتری
    • روز هشتم: جعبه ابزار بازاریابی اینترنتی
    • جمع بندی

    چرا این کتاب ؟

    کتاب های مختلفی در مورد بازاریابی اینترنتی نوشته شده. شاید با کمی جستجو در اینترنت هم بتوان اطلاعاتی در این مورد پیدا کرد.

    ولی قطعاً اطلاعاتی که حاصل سالها تجربه عملی و برگزاری کلاس های مختلف است را هر جایی نمی توانید پیدا کنید.

    خبر خوب اینکه همه اینها در کتاب «راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی » آمده است.

    نکته بعد اینکه در بیشتر متون آموزشی ِ این مبحث، از اصطلاحاتی استفاده شده که مخاطب را به سختی می اندازد. ولی در این کتاب حواسمان به مخاطب بوده است!

    تصویر زیر، یک نمونه دیگر است که به روش های بازاریابی اینترنتی ، اشاره دارد:

    بازاریابی اینترنتی

    بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل

    سوم اینکه، این کتاب ترجمه نیست و مواردی را مطرح کرده که مناسب فضای کسب و کار ایران و مخاطب ایرانی است.

    این کتاب در وقت شما صرفه جویی زیادی می کند، چرا که در فصل آخر ابزارهایی معرفی شده که برای پیدا کردن هر کدامشان، باید وقت زیادی را صرف می کردید.

    و نکته آخر اینکه، اگر نیاز دارید به کسی آموزش دهید، این کتاب مناسب شماست. کافیست قدم به قدم با کتاب پیش بروید و به تمارین و سوالات مطرح شده پاسخ دهید.

     

    نویسنده کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی :

    دکتر شاهین شاکری، از مدیران مجموعه «مدیران ایران» است که در کنار سالها تجربه، به تدریس مدیریت زمان، بازاریابی و … می پردازد.

    این کتاب وقتی نوشته شد که او می خواست به کارمندان جدیدش، بازاریابی اینترنتی را آموزش دهد و تصمیم گرفت در قالب یک کتاب، این کار را انجام دهد تا بقیه هم بتوانند از این آموزش ها استفاده کنند.

    علت نامگذاری این کتاب به «محرمانه» همین است که این آموزش ها تا قبل از این کتاب، بصورت محرمانه و فقط در اختیار کارمندان شرکت او قرار می گرفت!

    سفارش اینترنتی کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی

    اگر شما به مبحث بازاریابی دیجیتال و کسب و کار اینترنتی علاقه دارید ما یک دوره فوق العاده کاربردی از صفر تا صد برای شما عزیزان طراحی کرده ایم که از تهیه هاست و دامنه تا راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و سئو در آن به طور کامل توضیح داده شده است. برای مشاهده سرفصل های دوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    جزییات و سرفصل های دوره

    مدیران ایران

    همچنین ببینید

    مدیریت جهادی برای ارتقای تولید و اشتغال

    ۴۰۴ نکته در مدیریت جهادی برای ارتقای تولید و اشتغال چه قدر لطیف و حساس …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.