منوهای نصب در پنل مدیریت

شرکتی به اندازۀ کافی بزرگ

شرکتی به اندازۀ کافی بزرگ

اکثر دیدگاه‌های کارآفرینیِ موجود حاکی از اینست که برای ساخت هر نوع کسب‌وکاری با هر اندازه‌ای یک دستورالعمل یکسان وجود دارد. متخصصان و دوستانِ به اصطلاح خیرخواه، کارآفرینان را ترغیب می‌کنند که کسب‌وکارشان را به سرعت گسترش دهند، درآمد بیشتری به دست آورند و از کسب‌وکارهای موفق تقلید کنند.

اما در بیشتر مواقع هنگامی که کارآفرینان می‌خواهند کسب‌وکارشان را با راه و روش‌های پیشنهادی و یا استانداردهای به اصطلاح ضروری تطبیق دهند، دچار از دست دادن رضایت فردی در زندگی‌شان می‌شوند.
آدلاید لنکستر Adelaide Lancaster و اِمی آبرامز Amy Abrams حین کار کردن با زنان کارآفرینی همچون خودشان این مشکلات را به وفور دیده اند. این دو نفر که خود نیز کارآفرین هستند داستان کارآفرینی صد زن را در این کتاب روایت می‌کنند و نکات اساسی را شرح می‌دهند که اگر بخواهید برای خودتان کار کنید، برایتان بسیار مفید خواهد بود.

آن‌ها کارآفرینان را تشویق می‌کنند که مدیریت کسب‌وکارشان را به گونه‌ای به دست بگیرند تا موفقیتی را به دست آورند که خودشان تعریف می‌کنند.

شرکتی به اندازۀ کافی بزرگ

هدف کتاب:
کمک کردن به خوانندگان بخصوص بانوان برای غلبه بر دشواریهای کارآفرینی به طریقی که بتوانند کسب‌وکاری را راه اندازی کنند که واقعا برایشان کار کند.

تعریف موفقیت در کارآفرینی از دید این کتاب:
موفقیت اینست که شرکت شما به اندازه‌ای کافی بزرگ باشد که هرآنچه نیاز دارید را به شما بدهد و هرآنچه شما می‌خواهید را بدست آورد.

مخاطبان کتاب :
۱- کسانیکه بدنبال راه اندازی کسب‌وکاری هستند که به چشم اندازشان در زندگی نزدیک باشد.
۲- کسانیکه کارآفرین هستند و بدنبال ایجاد تغییر در کسب‌وکار فعلی‌شان می‌باشند.

بزرگترین سوالی که این کتاب مطرح می‌کند:
به جای اینکه از خودتان بپرسید که شرکتتان چگونه در مقابل بقیه رقبا پول بیشتری جمع کند ، بیاندیشید که شما تا چه اندازه از شرکتی که بنا کرده‌اید راضی هستید .

ویژگیهای این کتاب:
• بکارگیری روش “از فکر تا تحقق” برای خلق کسب‌وکار
• ارایه تعریف دقیقی از رشد
• معرفی دنیای اعجاب انگیز کارآفرینی
• آموزش اصول و به روشهای مورد نیاز در کارآفرینی
• معرفی مکتبِ جدید کسب‌وکار(در این مکتب ، رشد در کسب‌وکار به واسطۀ تعریف اهداف ، اندازه و ابعاد صحیح کسب‌وکار مطلوب و جهت گیری مرتبط با دیدگاههای شخص کارآفرین تعریف می‌شود. در حالیکه در مکتب قدیم همواره تشویق به رشد کردن بوده است تنها به هدف رشد کردن)

 

#شرکتی_به_اندازه_کافی_بزرگ

راههای ارتباطی بیشتر:
کانال تلگرامی wealthmakerwomen@
ایمیل wealthmakerwomen@gmail.com
پیج اینستاگرام wealthmakerwoman

شماره برای سفارش کتاب شرکتی به اندازۀ کافی بزرگ
۰۲۱۴۰۷۷۲۴۵۰

اگر شما هم بانویی هستید که دوست دارید همراه سایر بانوان موفق ایران باشین عضویت در کانال تلگرام بانوان موفق ایران را از دست ندهید :

کانال بانوان موفق

۰ پاسخ به "شرکتی به اندازۀ کافی بزرگ"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X