• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • قوانین برندسازی
    قوانین برندسازی

    قوانین برندسازی

     

    ۱:قانون رهبری:
    اول بودن بهتر از برتر بودن است.

    ۲:قانون طبقه:
    اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید،طبقه دیگری درست کنید.

    ۳:قانون ذهن:
    وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است.

    ۴:قانون تصورات:
    بازاریابی جنگ محصولات نیست،جنگ تصورات است.

    ۵:قانون توجه:
    اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی،داشتن کلمه ای در ذهن مشتریان است.

    ۶:قانون انحصار:
    دو شرکت نمی توانند یک کلمه مشترک در ذهن مشتری داشته باشند.

    ۷:قانون نردبان:
    استراتژی مورد استفاده شما،به پله ای بستگی دارد که در نردبان روی آن ایستاده اید.

    ۸:قانون مسابقه دو نفره:
    در بلند مدت هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می شود.

    ۹:قانون عکس:
    اگر هدفتان جایگاه دوم است،استراتژی شما را رهبر بازار تعیین می کند.

    ۱۰:قانون تقسیم:
    در طول زمان مقوله تقسیم،و به دو یا چند مقوله تبدیل می شود.

    ۱۱:قانون چشم انداز:
    آثار بازاریابی در گستره زمان نمایان می شود.

    ۱۲:قانون توسعه خط:
    فشار غیر قابل مقاومتی برای توسعه محصولات با نام تجاری پیشین وجود دارد.

    ۱۳:قانون قربانی:
    برای به دست آوردن چیزی،به ناچار باید چیز دیگری را از دست بده برابر هر ویژگی،یک ویژگی اثر گذار دیگر وجود دارد.

    ۱۵:قانون صداقت:
    هنگامی که شما امتیاز منفی را می پذیرید،مشتری یک امتیاز مثبت به شما می دهد.

    ۱۶:قانون حرکت جسورانه:
    در هر موقعیت،تنها یک حرکت نتیجه غایی را تعیین می کند.

    ۱۷:قانون غیر قابل پیش بینی بودن:
    اگر نتوانید برنامه رقبای خود را بنویسید،نمی توانید آینده را پیش بینی کنید.

    ۱۸:قانون موفقیت:
    موفقیت معمولا غرور می آفریند و غرور به شکست می انجامد.

    ۱۹:قانون شکست:
    باید در انتظار شکست بود و آن را پذیرفت.

    ۲۰:قانون سر و صدا:
    شرایط در بیشتر موارد بر عکس چیزی است که در مطبوعات درج می شود.

    ۲۱:قانون شدت:
    برنامه های موفق مبتنی بر مد نیستند،بلکه بر پایه روند ها تنظیم می شوند.

    ۲۲:قانون منابع:
    بدون پول کافی هیچ ایده ای به نتیجه نمی رسد.

    همچنین ببینید

    همیشه راهی وجود دارد !

    پنج پیشنهاد برتر فروش برای یادآوری این موضوع که ” همیشه راهی وجود دارد ” …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.