روش متقاعدسازی تان را تغییر دهید

روش متقاعدسازی تان را تغییر دهید.

این مقاله برگزیده هاروارد نتیجه بررسی بیش از ۱۶۰۰ مدیر اجرایی است.
مدیران از صنایع مختلفی بودند.

برای چه مدیری ارائه می‌دهید؟

در این بررسی روشن شد که مدیران در سبک تصمیم‌گیری به پنج دسته تقسیم می‌شوند.

۱. ۲۵ درصد مدیران #کاریزماتیک بودند.
۲. ۱۱ درصد مدیران #متفکر بودند.
۳. ۱۹ درصد مدیران #شکاک بودند.
۴. ۳۶ درصد مدیران #دنباله_رو بودند.
۵. ۹ درصد مدیران #کنترلگر بودند.

❇ نکته مهم:
در این تحقیق مشخص شد بیش از نیمی از ارائه های مربوط به فروش با سبک تصمیم گیرنده هم خوانی ندارد.

❇ نکته مهم:
۸۰ درصد ارائه های مربوط به فروش برای افراد شکاک و کنترلگر مناسب بود و تمرکز ارائه روی این دو سبک بود.
در حالی که این دو سبک جمعآ فقط شامل ۲۸ درصد از مدیران می‌شود.روش متقاعدسازی تان را تغییر دهید.

متقاعدسازی

۱. کاریزماتیک ها
این افراد به سادگی مشتاق ایده‌های جدید می‌شوند ولی با توجه به مجموعه متوازنی از دیتای دریافتی، تصمیم نهایی را می‌گیرند. می‌توانند حجم عظیمی از اطلاعات را به سرعت جذب کنند و فرآیند تحلیلشان بصری است.
روند سود شرکت برایشان مهم است.

این مدیران دوست دارند به سرعت از ایده‌های بزرگ به سمت جزئیات، مخصوصا جزئیات اجرایی بروند.

این افراد معمولاً مشتاق، جذاب، پر حرف، مسلط و مصر شناخته می‌شوند.
اشخاصی خطرپذیر و در عین حال مسئولیت پذیرند.
حقایق و هوشمندی را دوست دارند.

بخشی از مصاحبه های  اساتید این دانشکده که برای مدیران کسب و کار مفید می باشد،  توسط تیم مدیران ایران دوبله شده و شما میتوانید آن را تهیه کنید

سفارش محصول

منبع : HBR’s 10 Must Reads on Communication

Harvard Business Review

 

شبکه سازی حرفه ای

۳۹,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید

تکنیک های بازاریابی جاذبه ای

۹۹,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید

چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم ؟

۵۹,۰۰۰ تومان۷۹,۰۰۰ تومان انتخاب گزینه ها

چگونه بر دیگران اثرگذار باشیم ؟

۳۹,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید

 

همچنین ببینید

ساختن باور

قدرت ساختن باور  داستانی از ساختن باور من از شش سالگی شروع به بازی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *