سایت اخبار رسمی

ابزارهای مدیریت محتوا

یکی از دغدغه هایی که بعد از تولید محتوا با آن روبرو می‎شویم منتشر کردن محتواست!!

با فرض اینکه ما کسی را نمی شناسیم  ، چطور باید این کار را انجام دهیم  ؟

برای این کار ابزارهای مختلفی وجود دارد که ما در اینجا به یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین ابزارها می پردازیم

 

سایت اخبار رسمی

محتوا

در این مطلب خلاصه ای از امکانات این سایت را شرح میدهیم

برای استفاده از امکانات این سایت پس از ورود به سایت akhbarrasmi.comباید ابتدا در آن ثبت نام کنیم و پس از وارد شدن با حساب کاربری خود باید  کمپین رسانه ای برای هدف خود ایجاد کنیم

کمپین رسانه ای یعنی استفاده کردن از مجموعه ای از امکانات و رسانه ها برای رسیدن به هدفی که مد نظر ماست.

در این سایت ۴ کمپین داریم که اولین کمپین به صورت رایگان است و کمپین های بعدی اقتصادی ، پیشرفته و ویژه است . که هر کدام از این پنل ها  به ازای امکاناتی که به ما ارائه می دهند  هزینه ای را دریافت میکنند پیشنهاد میکنیم که همیشه ابتدا از پنل رایگان استفاده کنیم  .

اگر خودمان به هر دلیلی نمی توانیم محتوا تولید کنیم این سایت به ازای مبلغی اقدام به تولید محتوا برای کمپین ما می کند ولی اگر خود ما نیز این مهارت را داشته باشیم که محتوا تولید کنیم می توانیم خودمان این کار را انجام بدهیم و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهیم داشت.

یکی از قسمتهای دیگر این سایت پایش رسانه ای است.

پایش رسانه ای مجموعه فعالیت‌هایی است که به منظور رصد رسانه‌های گروهی (روزنامه‌ها، وبگاه‌ها، رادیو و تلویزیون) و یافتن خبرهای خاص مورد نظر برای مخاطبان ویژه انجام می‌شود.

پس از ثبت نام در سایت ، تولید محتوا ، ایجاد کمیپن و نشر در سایت با استفاده از این ابزار سایت می توانیم روند تغییرات  بازدید کمپین خود را در بازه زمانی معین مشاهده کنیم  که مثلا در یک بازه زمانی معین کمپین ما بازدید کننده ای داشته یا نداشته است .

علاوه بر استفاده از امکانات این سایت ما می توانیم از آموزشهای این سایت که در زمینه های مختلف  مثلا تولید تیتر برای خبرماناست   استفاده کنیم

به طور کلی با استفاده از این ابزار ساده و حرفه ای ما می توانیم خیلی حرفه ای کار روابط عمومی خود را مدیریت کنیم .

 

منبع : در دوره  آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ وب سایت خود را مدیریت کنید.

معرفی سایت اخبار رسمی

همچنین ببینید

برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟

چگونه یک عنوان، توجه را به خود جلب می­کند؟

در تمامی اشکال تبلیغات، «تاثیر نخست» – نخستین چیزی که خواننده می­بیند، می­خواند، و یا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *