• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • هدیه های مفید برای جذب مشتریان بالقوه

    ۴۰ چیزی که می­توانید به مخاطبانتان هدیه دهید

    در این مرحله هدف ما این است که بتوانیم هدیه­ های مفیدی برای جذب مشتریان بالقوه­ مان پیدا کنیم. درواقع بهانه­ هایی که به­ واسطه آن‌ها، اطلاعات مشتریان بالقوه و علاقه‌مند را جمع­ آوری کنیم.

    مثلاً ممکن است یک دوره آموزشی ِ جذاب برای مشتریان بالقوه بسازیم و ایمیل افراد علاقه‌مند را برای شرکت در آن دوره، جمع­ آوری کنیم. بعداً با این ایمیل­ها کار داریم!

    1. یک دوره آموزشی (به شکل­های مختلف: کلاس، فیلم، ایمیل، صدا، فیلم و …)
    2. فهرست منابع برای دریافت اطلاعات بیشتر
    3. لیست انواع مدل­های یک محصول خاص
    4. لیست مقایسه­ ای انواع قیمت­ها
    5. لیست ارائه­ دهندگان خدماتی خاص
    6. چک‌لیست انجام یک کار
    7. بایدها و نبایدهای انجام یک کار
    8. برگه‌های تقلب (Cheat Sheets) برای انجام یک کار
    9. راهنمای انجام یک کار (مثلاً خرید چیزی)
    10. دستورالعمل انجام یک کار
    11. یک کتاب الکترونیکی آموزشی
    12. خلاصه‌شده‌ی یک مطلب یا کتاب
    13. آزمون­ های مختلف (خودشناسی، ارزیابی و …)
    14. ملاک­های مقایسه کالای اصل از تقلبی!
    15. بخش­های ارزشمندی از محصول­ خودمان
    16. دسترسی دمو (Demo) از خدمات یا محصولات خودمان (استفاده محدود)
    17. کوپن تخفیف محصولات
    18. دعوت به مسابقه / چالش / بازی و سرگرمی
    19. تقویم رویدادهای موردعلاقه مشتریان
    20. یادآوری­های زمان­ هایی مشخص (مثلاً تخفیف­های ویژه)
    21. نتایج تحقیقات و نظرسنجی­ها
    22. مجموعه­ ای از چیزهای مختلف، در مورد یک موضوع (Kit)
    23. گزارشی از یک رویداد / شرح‌حال / روش انجام کار / پشت‌صحنه‌ها
    24. گزارش­ها و آمارهای رسمی و قابل استناد
    25. گزارش تغییرات جدید (در روش کار، در قوانین و …)
    26. قالب­ های آماده (مثلاً برای ارائه با PowerPoint) و فرم­ های خام (مثلاً قرارداد همکاری)
    27. دعوت به حضور رایگان در یک دورهمی، صبحانه یا عصرانه کاری، سمینار، کلاس و …
    28. جلسات پرسش و پاسخ (حضوری / اینترنتی)
    29. مشاوره رایگان
    30. برنامه یا اپلیکیشن رایگان
    31. معرفی یک سرویس یا ابزار خوب برای یک کار خاص (مثلاً ابزاری برای رصد کردن سئوی سایت)
    32. لیست ابزارها، نرم ­افزارها و سخت­ افزارهای موردنیاز برای یک کار خاص
    33. زندگی­نامه افراد موفق
    34. رازهای موفقیت یک شخص شناخته­ شده و مرتبط
    35. نظرات و نقل­ قول­ های جمع­ آوری­ شده از افراد حرفه­ ای در مورد یک موضوع خاص
    36. مطالعه موردی (Case Study) : شرح یک مشکل واقعی و روش برطرف شدنش
    37. پاسخ به سؤال مخاطبان
    38. تجربیات گذشته خودمان (داستان موفقیت­ها و شکست خوردن‌ها)
    39. مصاحبه با افراد شناخته­ شده
    40. پیش­بینی وضعیت آینده بازار، صنعت و کسب­ وکارمشتریان بالقوه

    برگرفته از کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی

    نویسنده : دکتر شاهین شاکری

    متوقف کردن آموزش در بحرانهای اقتصادی مانند خاموش کردن چراغ در زمان شدت گرفتن تاریکی در هنگام رانندگی است!!! – پیتر دراکر

     

    چطور میتوانم خودم یا پرسنلم را برای استفاده عالی از اینترنت آماده کنم؟

    همچنین ببینید

    محتوای وب سایت

    چگونه محتوای وب سایت خود را تهیه کنیم

    نونما کردن وب سایت شرکت شما می تواند امری دشوار باشد بویژه اگر قبلا هرگز …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.