• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • خانه » مقالات مدیریتی » مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش » ۳۲ نمونه آگهی چاپی که میتوانید استفاده کنید

    ۳۲ نمونه آگهی چاپی که میتوانید استفاده کنید

    ۳۲ نمونه آگهی چاپی که میتوانید استفاده کنید:

     نمونه آگهی چاپی۱.  نمونه آگهی پرسش آمیز: سوال را در عنوان مطرح می کند و در متن به آن جواب می دهد.

    ۲. نمونه آگهی آزمایشی: متن به ارائه یک آزمایش می پردازد و خواننده آزمایش را انجام می دهد. پاسخهای او نشانگر این نکته است که آیا محصول و یا خدمات ارائه شده با نیازهای او سازگاری دارند یا خیر؟

    ۳.نمونه آگهی خبری: یک محصول جدید را معرفی می کند و یا خبری جدید و هیجان انگیز در مورد کالایی قدیمی را به اطلاع می رساند.

    ۴. آگهی مستقیم: به معرفی صریح و بی حاشیه ی واقعیتها می پردازد.

    ۵. آگهی غیرمستقیم: با عنوانی مبهم به منظور برانگیختن کنجکاوی خواننده طراحی شده است و خواننده را به خواندن متن تشویق می کند.

    ۶. آگهی جایزه دهنده: وعده ی یک جایزه در قبال خواندن آگهی را می دهد.

    ۷. نمونه آگهی دستوری: به خواننده دستور میدهد که به حرکت درآید.

    ۸. آگهی بها و ارزش – و از کجا بخریم: حراج را اعلام می دارد. محصول را توصیف می کند. بها و تخفیف را ذکر کرده، به خواننده محل خرید کالا را معرفی می کند.

    ۹. آگهی مدل- چرا: به معرفی دلایلی که بایستی کالایی خریداری شود، می پردازد.

    ۱۰. آگهی ای که به صورت نامه نوشته می شود.

    ۱۱. قبل از و بعد از: به نمایش تحولی که بعد از مصرف محصول ایجاد شده است، می پردازد.

    ۱۲. گواه: مصرف کننده و یا فرد معروفی از یک کالا تعریف می کند.

    ۱۳. تاریخچه: داستان مفصل موفقیت یک کالا را شرح می دهد.

    ۱۴. آگهی اطلاعات مجانی: به فرستادن بروشور، جزوه و سایر اطلاعات مجانی می پردازد.

     

    ۱۵. داستانی: به نقل داستانی در ارتباط با افراد و کالا می پردازد.

    ۱۶. موج جدید: از طرح های گرافیکی مدرن برای جلب توجه استفاده می کند.

    ۱۷. شناسایی خواننده: عنوان برای شناسایی مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد.

    ۱۸. آگهی اطلاعاتی: اطلاعات مفیدی را که در اثر استفاده از کالا می توان به دست آورد، در اختیار خواننده می گذارد.

    ۱۹. آگهی مکانی: نمایاندن محصول در محلهای غیرمعمول برای برجسته کردن تنوع و مفید بودن و در دسترس بود آن.

    ۲۰. شخصیتهای داستانی: که تمرکز خود را بر روی شخصیتهای داستانی مثلا غول سبز متمرکز می سازد.

    ۲۱. محلهای داستانی: که تمرکز خود را بر روی محلهای داستانی دهکده مارلبورو یا روستای چشم پرندگان متمرکز می سازد.

    ۲۲. کارتونها

    ۲۳. صاحب آگهی در تبلیغ: تبلیغ کننده در آگهی خود ظاهر می شود، تا در مورد کالای خود صحبت کند.

    ۲۴. اختراع یک واژه: تبلیغ کننده به اختراع واژه هایی می پردازد، تا محصول خود یا کابرد آنها را توصیف کند. برای مثال «غذای قهرمانان» واژه هایی بودند که توسط یک نویسنده ی تبلیغات برای توصیف کالای کارفرمای خود ابداع شد.

    ۲۵. آگهی مقایسه ای: نشان می دهد که چگونه کالای شما بر سایر کالاها برتری دارد.

    ۲۶. مبارزه: خواننده را به رویارویی می خواند، که اگر می تواند کالایی بهتر از کالای شما را معرفی کند.

    ۲۷. آگهی تضمینی: بر روی تضمین کالا متمرکز می شود و نه خود کالا.

    ۲۸. آگهی پیشنهادی: تمرکز بر روی ارائه، و فروش است و نه کالا.

    ۲۹. معرفی: چگونگی کار محصول را نشان می دهد.

    ۳۰. جناس (هم جنس بودن): عنوان، توجه را با بازی زیبای کلمات به خود جلب می کند و سپس در متن توضیح داده می شود.

    ۳۱. اجرای مسابقه ها و شرط بندیها

    ۳۲. با حوادث جاری گره می خورد: افزودن فوریتهای زمانی – به هنگام طرح آگهی- به سایر خصوصیات کالا.

     

    منبع : مدیران ایران

    منتخبی از کتاب ادبیات تبلیغات

    شما از چه نوع آگهی هایی برای کارتان استفاده می کنید ؟

    همچنین ببینید

    همیشه راهی وجود دارد !

    پنج پیشنهاد برتر فروش برای یادآوری این موضوع که ” همیشه راهی وجود دارد ” …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.