• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • خانه » مقالات مدیریتی » مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش » یک نمونه گیمیفیکیشن ایرانی در بازاریابی
    یک نمونه گیمیفیکیشن ایرانی در بازاریابی

    یک نمونه گیمیفیکیشن ایرانی در بازاریابی

    گیمیفیکیشن چیست ؟ استفاده از المان ها و تفکرات بازی گونه، در زمینه هایی که ماهیت بازی ندارند.

    مفهوم گیمیفیکیشن را هم اکنون میتوان در بسیاری از زمینه های تجاری و محصولات، آموزشهای اجتماعی، پزشکی، درمان اختلالات فکر و ذهنی، درمان فراموشی و یا حتی آموزش های نظامی مشاهده کرد، و چیزی که در همه ی آنها مشترک میباشد سعی در بیشینه کردن یادگیری و درگیر ساختن کاربر با محصول (و یا مفهوم مورد نظر) است.

    gamecification

    در حقیقت، از گیمیفیکیشن میتوان جهت ایجاد جذابیت در یادگیری، انجام فرآیند های تکراری و یا کارهای غیر جذاب برای مقاصد غیر بازی گونه استفاده ی نمود، و این خاصیت را میتوان مهمترین دلیل فراگیری این زمینه جدید در عرصه های مختلف دانست.

    در سه صنعت تبلیغات و بازاریابی ، سرگرمی و تکنولوژی،  بازی سازی تا کنون توانسته است ، حضور بسیار موفق و عملی داشته  باشد  اما نمونه های مختلف موفقی در صنایع دیگر هم وجود دارد و این روند به شکلی جدید در حال رشد  است .

    نمونه ی زیر تلاش دوستان ما در مدیران ایران است برای استفاده از این تکنیک در بازاریابی

    برای مشاهده اش لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.

    http://modiriran.ir/dba/index.php?p=72

    خیلی خوشحال می شویم که شما هم نظرات درمورد آن بفرمایید. به رسم سپاس به تمام دوستانی که نظرات ارزشمند خودشان را به ایمیل info@modiriran.ir با عنوان game ارسال کنند مدیران ایران جایزه ای تقدیم خواهد کرد.

    همچنین ببینید

    همیشه راهی وجود دارد !

    پنج پیشنهاد برتر فروش برای یادآوری این موضوع که ” همیشه راهی وجود دارد ” …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.