منوهای نصب در پنل مدیریت

یک نمونه گیمیفیکیشن ایرانی در بازاریابی

گیمیفیکیشن چیست ؟ استفاده از المان ها و تفکرات بازی گونه، در زمینه هایی که ماهیت بازی ندارند.

مفهوم گیمیفیکیشن را هم اکنون میتوان در بسیاری از زمینه های تجاری و محصولات، آموزشهای اجتماعی، پزشکی، درمان اختلالات فکر و ذهنی، درمان فراموشی و یا حتی آموزش های نظامی مشاهده کرد، و چیزی که در همه ی آنها مشترک میباشد سعی در بیشینه کردن یادگیری و درگیر ساختن کاربر با محصول (و یا مفهوم مورد نظر) است.

gamecification

در حقیقت، از گیمیفیکیشن میتوان جهت ایجاد جذابیت در یادگیری، انجام فرآیند های تکراری و یا کارهای غیر جذاب برای مقاصد غیر بازی گونه استفاده ی نمود، و این خاصیت را میتوان مهمترین دلیل فراگیری این زمینه جدید در عرصه های مختلف دانست.

در سه صنعت تبلیغات و بازاریابی ، سرگرمی و تکنولوژی،  بازی سازی تا کنون توانسته است ، حضور بسیار موفق و عملی داشته  باشد  اما نمونه های مختلف موفقی در صنایع دیگر هم وجود دارد و این روند به شکلی جدید در حال رشد  است .

نمونه ی زیر تلاش دوستان ما در مدیران ایران است برای استفاده از این تکنیک در بازاریابی

برای مشاهده اش لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.

http://modiriran.ir/dba/index.php?p=72

خیلی خوشحال می شویم که شما هم نظرات درمورد آن بفرمایید. به رسم سپاس به تمام دوستانی که نظرات ارزشمند خودشان را به ایمیل info@modiriran.ir با عنوان game ارسال کنند مدیران ایران جایزه ای تقدیم خواهد کرد.


با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...
شما هنوز وارد سایت نشده اید تا پیشنهاد فوق العاده ما را برای همکاری در فروش بشنوید !
ورود

۱۹ خرداد ۱۳۹۵

۰ پاسخ به "یک نمونه گیمیفیکیشن ایرانی در بازاریابی"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X