همایش فرازان

چهارمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی در دوره رکود-همایش فرازان

زمان :  ۵ و ۶ تیر ماه ۹۳

برگزار کننده : همایش فرازان

مکان : سالن همایش صدا و سیما

همایش فرازان

آنچه در این دوره خواهید آموخت :
نوسانات و تحولات اقتصادی بهترین و تنها فرصت تولید ثروت (استراتژیهای تولید ثروت در بحران های اقتصادی)
غلبه بر موانع و دنبال کردن رویاهایی غیرممکن، الهام درون بهترین نیروی محرکه (نیک هالیک)
افزایش سودآوری و فروش استثنائی فراتر از تصور
نهایی سازی سریع و فوری فروش و خلق مشتریان مشعوف و تبدیل آنها به سفیران شرکت شما جهت جذب مشتریان بیشتر
یادگیری استراتژیها و تکنیکهای استادانه در مذاکرات فروش از ابتدا تا انتها
یادگیری “سیستم فروش سریع با تمرکز بر خریدار” و محاسبه (R.O.T.I) بازده زمان سرمایه گزاری شد.
چگونگی ایجاد نگرش میلیاردی و یادگیری روشهای تولید و افزایش
آشنایی با سیکل و فرآیند خرید در مشتریان و اقدامات مورد نیاز در جهت تاثیر گذاری در هر قسمت از فرآیند
چگونگی ایجاد تمایز با استفاده از خلاقیت و نوآوری و تبدیل شدن به شماره “۱” در بازار
و بسیاری دیگر …

و ما به مدیران مان از طریق برگزاری برترین و استثنایی ترین رویدادها و کنفرانس ها کمک می کنیم که بیشتر و بهتر بیاموزند، رشد کنند و فرصت آشنایی با یکدیگر و شبکه های ارزشی مختلفی را بدست آورند. شرکت همایش فرازان در سال ۱۳۸۳ تاسیس و در طول ۱۰ سال بالغ بر ۸۰ رویداد و کنفرانس مطرح بین المللی را با حضور بیش از ۲۰۰ سخنران مطرح جهانی برنامه ریزی و اجرا کرده است. شرکت همایش فرازان به دلیل کیفیت فوق العاده در خلق به یاد ماندنی ترین رویدادها از سوی انجمن جهانی کیفیت، موسسه جهانی فروش و بازاریابی و دانشگاه آمریکایی لیبرتی جوایز متعدد بین المللی کسب کرده است و در هشتمین جشنواره قهرمانان صنعت نیز تندیس برترین شرکت برگزاری همایش ها را از طرف نمایندگان محترم مجلس و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است.
سایت :  http://www.hamayeshfarazan.org
تلفن : ۰۲۱-۸۸۰۵۹۴۳۰-۱

همچنین ببینید

سالن رویداد

چطور می‌توانیم از سالن رویداد به بهترین نحو استفاده کنیم؟

انتخاب درست سالن رویداد با توجه به نوع آن و مخاطبینی که قصد جذب‌شان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *