پرسونا

واژه پرسونا در روان‌شناسی، یعنی «نوعی ماسک که فرد برای ایجاد نهایت تأثیرگذاری بر دیگران و همین‌طور برای پنهان کردن ماهیت حقیقی خود، از خود ابداع می‌کند».

به عنوان مثال در زیر خصوصیات و عادات اجتماعی یک مهندس ایرانی نشان داده شده است:

پرسونا

به‌طور خلاصه می‌توان گفت، پرسونا یعنی آن چهرهٔ اجتماعی که فرد به دنیای بیرون ارائه می‌کند. ضعف و قوت محتوای سایتتان، می‌تواند دلیل پیروزی یا شکست کسب‌وکار اینترنتی شما شود.پرسوناوقتی می‌گوییم که لازم است مخاطب خود را بشناسید، منظورمان این نیست که به شخصیت و عادات شخصی مخاطب پی ببرید؛ بلکه فقط کافی است عادات اجتماعی او را بشناسید.

در ویدیوی زیر که از دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ ارائه شده است ما به طور کلی در مورد این موضوع صحبت می کنیم :

 

برای اطلاعات بیشتر از دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ اینجا را کلیک کنید.

برای این دوره، به تخصص در حوزه های اینترنت و بازاریابی و … نیازی نیست.

کافیست توانایی کار با کامپیوتر و اینترنت را بصورت عادی داشته باشید.

مدیران ایران

همچنین ببینید

پک 96 مدیران ایران

فروش شگفت انگیز پک ۹۶ مدیران ایران آغاز شد

 پک ۹۶ مدیران ایران به رسم هر ساله، «مدیران ایران» پکیج سالیانه اش را تقدیم …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *