چگونه با استفاده از فیس بوک مشتری بالقوه جذب کنیم؟

کتاب الکترونیکی با عنوان : چگونه با استفاده از فیس بوک مشتری بالقوه جذب کنیم؟ یک راهنمای خوب برای صاحبان کسب وکار های کوچک ، متوسط و حتی بزرگ است اگر می خواهند از طریق فیس بوک مشتری بالقوه جذب کنند . این کتاب توسط hubspot.com منتشر و توسط همکار خوب مدیران ایران آقای گل آقایی به زبان فارسی ترجمه شده است .

فهرست مطالب این کتاب الکترونیکی عبارتست از :

فهرست مطالب کتاب الکترونیکی “چگونه با استفاده از فیس بوک مشتری بالقوه جذب کنیم؟ “

۰۶                     مقدمه

۰۷                    نوع محتوایی که شما باید بر روی فیس بوک ارسال کنید

۱۱                    چگونه از طریق فیس بوک مشتری بالقوه جذب کنیم.

۲۰                    چگونه شروع به تبلیغات در محیط فیس بوک کنیم

۲۸                    چگونه میزان موفقیت بازاریابی خود در فیس بوک را اندازه گیری کنیم؟

۳۷                    منابع بیشتر

facebook

 نویسندگان این کتاب الکترونیکی نوشته اند :

با توجه به گزارش ما در وضعیت بازاریابی درونگرا در سال ۲۰۱۳ و ازعان ۷۴% درصدی تمامی بازاریابان که بیان می دارند فیسبوک در رابطه با استراتژی های جذب مشتری بالقوه آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است، ما اطمینان داریم که تکنیک های به اشتراک گذاشته شده در این کتاب الکترونیک در مجموع برای استراتژی بازاریابی شما گرانبها خواهد بود.

 

هر کسی ترافیک را دوست دارد – غیر از ترافیک از نوع ترافیک در ساعات پر رفت و آمد. هر قدر تعداد چشمان بیشتری به صفحه سایت شما دوخته شود، احتمال اینکه بتوانید این تعداد بازدید کننده را در مرحله اول به مشتری بالقوه و در مرحله بعد به خرید تبدیل کنید بیشتر است.

اما با بیش از ۲ میلیارد کاربر اینترنت، صاحبان کسب و کار برای پیدا کردن جمعیتی بالقوه از بازدید کننده برای سایتشان به کجا می توانند مراجعه کنند؟ بله، شما می توانید برترین وبسایت امریکا را امتحان کنید که همان سایت فیس بوک است.

فیس بوک ۱۰% از کل بازدیدها در اینترنت را به خود اختصاص می دهد، که این بازدید کننده ها به طور متوسط ۲۸ دقیقه را در این سایت صرف می کنند. علاوه بر این، ۵۰% طرفداران فیسبوک صفحات برندها را به سایت این شرکت ها ترجیح می دهند.

آمارهایی از این دست تعدادی از مردم را دچار این گمانه زنی کرده است که آیا آنها به راستی باید وبسایت های خودشان را رها کرده و فقط بر سایت فیسبوک به عنوان محور کسب و کار خودشان تمرکز کنند. اما متمرکز کردن توجه و حواس اصلی شما در حوزه اینترنت بر سایت فیسبوک به معنای اعتماد بر یک موجودیتی است که هیچ کنترلی بر آن ندارید. فیسبوک می تواند اساس و زیرساخت خود را تغییر دهد، صفحات مختلف را ببندد (نه به این معنا که این کار را می کند)، یا از ادامه فعالیت یک اپلیکشن بطور ناگهانی و بدون نظر یا خواست شما خوداری کند.

شما کنترل کامل بر وبسایت خود دارید. امپراطوری خود را بر دارایی بنا نکنید که مالک آن نیستید. بلکه از فیسبوک به عنوان استراتژی بازاریابی خود برای ارسال ترافیک و مشتری بالقوه به وبسایت خود استفاده کنید. این کتاب به شما کمک می کند تا چگونه آن را بخوبی انجام دهید.

از لینک زیر می توانید این کتاب الکترونیکی را دانلود بفرمایید :

 

how- facebook

 

همچنین ببینید

روابط عمومی در بازاریابی

روابط عمومی در بازاریابی پرسش اصلی در این مبحث می تواند این باشد که روابط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *