کارگاه آموزشی ايجاد ارزش مشترك
modified

کارگاه آموزشی نگرش ایجاد ارزش مشترک، فلسفه ای جدید در نگاه به استراتژی

کارگاه آموزشی ایجاد ارزش مشترک
اولین کارگاه آموزشی انجمن مدیریت راهبردی ایران با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی
چگونه با رویکردی جدید به مقوله استراتژی و مدل کسب وکار، در صدد ایجاد ارزش مشترک ( Shared Value) برای جامعه برآییم؟ 

کارگاه آموزشی نگرش ایجاد ارزش مشترک، فلسفه ای جدید در نگاه به استراتژی

براساس رویکرد جدید ارائه شده توسط پروفسور مایکل پورترو مایک کرامر ، استادان نامی دانشکده کسب وکار هاروارد
 ………………………………….
سخنران: دکتر امیر ابراهیم نژاد
دکترای مدیریت بازرگانی، گرایش استراتژی از دانشگاه شهید بهشتی
عضو هیئت علمی، مدیر گروه مشاوره انجمن مدیریت راهبردی ایران و عضو جامعه Shared Value Initiative Network
 …………………………………
رئوس مطالب:
– مفهوم ارزش مشترک ( Shared Value)  به عنوان تغییر پارادایمی  در مکتب سرمایه داری 
– رویکردی جدید به فرموله سازی و اجرای استراتژی با نگرش به ایجاد ارزش برای ذی نفعان
– چگونگی ایجاد ارزش مشترک در زنجیره ارزش کسب وکار (Value Chain) 
– مورد کاوی ( Case Study) از نمونه های موفق شرکت Nestle 
– مورد کاوی از صنعت خرما در ایران
………………………………….
زمان: چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵ تا ۱۷
مکان: سالن شورا دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی
هزینه: ۳۵۰۰۰۰ ریال
(اعضای انجمن مدیریت راهبردی، دانشجویان دکتری دانشگاه علامه طباطبائی و کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی با معرفی نامه استاد راهنما، از تخفیف ۷۰% برخوردارند.)
کارگاه آموزشی ایجاد ارزش مشترک
اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه آموزشی : www.issm.ir

همچنین ببینید

سالن رویداد

چطور می‌توانیم از سالن رویداد به بهترین نحو استفاده کنیم؟

انتخاب درست سالن رویداد با توجه به نوع آن و مخاطبینی که قصد جذب‌شان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *