• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • خانه » مقالات مدیریتی » کسب و کار » کسب و کار اینترنتی » کسب و کار های آنلاین موفق

    کسب و کار های آنلاین موفق

    مصاحبه با صاحبان کسب و کار آنلاین موفق

    کسب و کار آنلاین لابستر دایرکت

    کسب و کار آنلاین

    • چگونه موفقیت های دیگران را سرمشق خود قرار دهیم؟

    اگر چه تجارت از طریق اینترنت مقوله ای نسبتا جدید است، ولی سرعت فعل و انفعالات در این رسانه به حدی است که به همه چیز، از جمله تحقق موفقیت، سرعت بخشیده است. البته اشتباه برداشت نکنید، تجارت اینترنتی تضمین نمی کند که شما به سرعت ثروتمند شوید و یا فورا سرمایه اولیه را مجددا بدست آورید، چرا که این امر مستلزم تلاش فراوان، یادگیری مستمر، و طراحی دقیق برنامه های تجاری و بازاریابی میباشد.

    اینترنت، فضایی مجازی و گسترده برای موفقیت شرکت های کوچک و متوسط فراهم آورده است، اما برای دستیابی به این موفقیت باید تجربیات پیش کسوتان را سرلوحه کار قرار داد. تجارت اینترنتی به اندازه کافی قدمت دارد که بتوان از آن درس گرفت.

    در این بخش، برخی از کارآفرینان موفق در زمینه کسب و کار اینترنتی، طی مصاحبه ای تجربیات خود را در اختیار ما گذاشته و عوامل موفقیت خود را شرح دادند که در اینجا از آنان سپاسگزاری می کنیم.

    کسب و کار آنلاین

    مصاحبه با شرکت کسب و کار آنلاین لابستر دایرکت :

    ١- کسب و کار اینترنتی شما در چه زمینه ای است؟

    فروش خرچنگ درجه یک نووسکوشیا و ماین، ماهی آزاد، دودی و دیگر فرآورده های دریایی مشابه.

    ۲- اهداف اولیه شما برای استفاده از اینترنت چه بود؟

    هدف ما ایجاد یک کسب و کار اینترنتی بود. در حال حاضر تمامی فروش ما از طریق اینترنت انجام می شود. در واقع هدف، راه اندازی یک تجارت اینترنتی و یادگیری هنر کسب و کار اینترنتی بود.

    ۳- در ابتدای کار چه میزان هزینه را متحمل شدید؟

    هزینه کلی برای شروع، حدود ۲۰۰۰ دلار بود که این میزان، برای طراحی گرافیکی و خرید قسمتی از صفحات سایت یک بازار اینترنتی برای نمایش محصولات، به همراه قابلیت سفارش امن از طریق اینترنت صرف شد.

    ۴- در آغاز کار، چقدر زمان صرف شد و چه تلاش هایی صورت گرفت؟

    راه اندازی سایت اینترنتی ( کسب و کار آنلاین ) توسط یک گروه با تجربه انجام شد که این خود مستلزم صرف زمان بود، ولی صرفه جویی در هزینه ها را به دنبال داشت. همچنین باید برچسب های حمل و نقل و مواد اولیه مورد نیاز برای بازاریابی را در هر دوره از حمل و نقل ها طراحی و آماده ساخت می کردیم. ما به عنوان اولین شرکت اینترنتی فروش خرچنگ، مجبور نبودیم وضعیت رقابت را کنترل کنیم، ولی می دانستیم که بعد از مدتی به این مسئله نیاز خواهیم داشت.

    ۵- نحوه فرایند پرداخت در کار شما به چه صورت می باشد؟

    فرایند پرداخت به دو روش انجام می گیرد. یکی اینکه سفارشات تلفنی و شماره کارت اعتباری را از طریق شماره تلفن ۸۰۰ – ۱ که در سایت اینترنتی ما درج شده گرفته و برای تمامی سفارشات بالای صد دلار، شماره های معتبر دریافت می کنیم .راه دیگر این است که ما صفحه ای مخصوص سفارشات امن در اینترنت داریم که فهرست تمامی محصولات ما را نشان می دهد. مشتریان مشخصات کارت اعتباری خود را در فرم سفارش نوشته، و آن را از طریق پست الکترونیکی برای ما ارسال می کنند. البته ما هنوز وجوه پرداختی برای سفارشات را از طریق یک ماشین الکترونیکی پردازش می کنیم که لأزمه استفاده از آن، وارد کردن شماره کارت اعتباری و تاریخ انقضاء آن به صورت دستی می باشد.

    ۶- از چه طریقی ویترین اینترنتی خود را طراحی کردید؟

    با استفاده از نرم افزار فرانت پیج .

    ۷- چه زمانی متوجه شدید که تجارت اینترنتی شما موفق بوده است؟ دستیابی به این موفقیت چقدر به طول انجامید؟

    چند سال اول ، فروش ما سیر یکنواختی داشت، اما اولین افزایش چشمگیر به صورت کاملا ناگهانی بود که فروش تقریبا به هفت برابر سال گذشته رسید.

    ۸- در ابتدا چگونه توانستید مصرف کنندگان را به بازدید از سایت اینترنتی خود تشویق کنید؟

    ما در سایت خود، اطلاعاتی راجع به خرچنگ ها، دستور غذا برای پخت آنها و نیز داستانهایی طنز آمیز در مورد غذاهای دریایی جای دادیم.

    ۹- از چه فنونی برای مراجعه مجدد بازدید کنندگان به سایت خود استفاده می کنید؟ آیا تعداد کسانی که مکررا به سایت شما مراجعه می کنند زیاد است؟

    به عقیده ما ایجاد یک رابطه دراز مدت با مصرف کنندگان برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت در تجارت بسیار حائز اهمیت است. بدین منظور ما ابتدا در خبرنامه ای، اخبار و اطلاعات لازم در مورد خرچنگ نووسکوشیا و طریقه پخت آن، و نیز لطایفی در این زمینه را ارائه دادیم. سپس یک مسابقه اینترنتی که جایزه آن یک پرس خرچنگ رایگان در هر ماه بود ترتیب دادیم. ما با این مسابقه ناچیز و یک “فراخوان اینترنتی» شهرت پیدا کردیم.

    همچنین به تازگی یک مسابقه بخت آزمایی برگزار کردیم که جایزه آن سفری کاملا رایگان به نووسکوشیا، مرکز هالی فاکس، و دیدن مسابقات قایق رانی تال شیپس بود. بیش از پنج هزار نفر خواستار شرکت در مسابقه شدند و تمامی آنها موافقت کردند که به فهرست پستی ما بپیوندند. ما به هنگام مناسبت های مهم نظیر تولدها با تعطیلات رسمی، نامه ای برای یاد آوری به آنها می فرستادیم تا بتوانند محصولات ما را نیز به عنوان هدیه در نظر بگیرند.

    ۱۰- چه توصیه ای برای افرادی که به تازگی قصد دارند در این راه قدم بگذارند دارید؟

    دراز مدت بیاندیشند. بدست آوردن وفاداری مشتریان نیاز به زمان بسیار زیادی دارد، مگر آن که محصولات شما و یا خدماتی که ارائه می دهید منحصر به فرد بوده، یا جذابیت بسیار زیادی داشته باشند. بازاریابی از طریق اینترنت باید تمام وقت باشد. ایجاد یک سایت و نشستن و منتظر ماندن برای مشتری بی فایده خواهد بود. باید به روش هایی برای ترغیب بازدید کنندگان به سوی سایت اینترنتی خود و خرید از آن اندیشید و اعتماد مصرف کنندگان را به خدمات و کالاهای خود جلب کرد. روش های ارتباطی با مصرف کنندگان باید در دراز مدت انجام شود تا در نهایت، آنها به هنگام نیاز، محصولات ما را خریداری کنند.

     

    اگر شما به کسب و کار آنلاین و درآمد از اینترنت علاقه مندید پکیج صفر تا صد اینترنت مارکتینگ میتواند برای شما بسیار مفید باشد.

    جزییات محصول

    مدیران ایران

     

    همچنین ببینید

    بازاریابی در اینترنت

    تعیین اهداف بازاریابی در اینترنت برای وب سایت بازاریابی در اینترنت آیا میدانید با وجود …

    یک نظر

    1. در زمینه کسب و کارهای موفق میشه گفت بهترین پکیجی که در موردش خوندم همین بوده
      ممنون از اطلاعات زیبا و بی نظیرتون من با توجه به همین نکات تونستم فروشگاه اینترنتی پارسا سی دی رو راه اندازی کنم و واسه شروع ذهنیتتون رو عوض میکنه در مورد کسب و کارهای اینترنتی
      پیشنهاد میکنم تهیه کنید
      موفق و پیروز

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.