تبلیغات منفی چه وقت­هایی فروش یک محصول را بیشتر می کنند، در حالی که باید کمتر کنند؟
تبلیغات منفی چه وقت­هایی فروش یک محصول را بیشتر می کنند، در حالی که باید کمتر کنند؟

تبلیغات منفی چه وقت­هایی فروش یک محصول را بیشتر می کنند، در حالی که باید کمتر کنند؟

چه بازاریاب باشید، چه سیاستمدار، چه مهندس یا کارتان ترویج سلامت عمومی باشد، باید بدانید چطور می شود ایده

یا محصولتان را همه گیر کنید. مدیرهای برندها همیشه دوست دارند صحبت درباره محصولشان کل بازار را بگیرد.

سیاستمدارها تمام تلاش شان را می کنند که ایده هایشان بین مردم اشاعه دهند.

مراکز بهداشت جمعی هم می خواهند این تفکر را رواج دهند که غذای خانگی از غذای بیرون خیلی بهتر است. صدها دانشجو،

بازاریاب و مدیر به این کلاس آمده اند و یاد گرفته اند که اجتماع چطور می تواند روی همه گیر شدن محصولات، ایده ها و رفتارهای مناسب موثر باشد.

چرا فقط بعضی عناوین مشخص از روزنامه نیویورک تایمز یا وبسایت یوتیوب یکباره سر زبان ها می افتد؟

چرا بعضی محصولات، بیشتر حرف ساز می شوند؟

چرا فقط تعداد کمی از تبیغات سیاسی بین همه مردم پخش می شوند؟

کی و چرا بعضی نام های کودکان رواج پیدا می کنند و بعضی های دیگر منسوخ می شوند؟

آنچه مهم است اینست که پیامی بسازید که همه گیر شود .

شش قاعده برای همه گیر شدن:

  1. اعتبار اجتماعی
  2. زنجیره ها
  3. احساسات
  4. عمومیت
  5. ارزش کاربردی
  6. داستان سازی

نقل از کتاب :مُســــــــــری  | بهترین کتاب سایت آمازون در سال ۲۰۱۳

پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال در سال ۲۰۱۳

مدیران ایران

همچنین ببینید

برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟

چگونه یک عنوان، توجه را به خود جلب می­کند؟

در تمامی اشکال تبلیغات، «تاثیر نخست» – نخستین چیزی که خواننده می­بیند، می­خواند، و یا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *