معرفی آسانسوری چیست ؟

معرفی آسانسوری – معرفی کردن سریع و قانع‌کننده‌ی خود و شرکتتان (همچنین شناخته‌شده به‌عنوان سخنرانی آسانسور یا بیانیه آسانسور)

یکی از مشتریان قبلی را در فرودگاه می‌بینید، بعد از خوش‌وبش و احوالپرسی از شما می‌پرسد که شرکت شما چه کاری انجام می‌دهد. دهانتان را باز می‌کنید و دیگر نمی‌توانید ادامه دهید،متوقف می‌شوید. تا زمانی که افکارتان را سروسامان بدهید، او برای رسیدن به پروازش شما را ترک می‌کند. اگر از قبل آمادگی داشته باشید ، او به‌اندازه‌ای که بتوانید یک قرار ملاقات ترتیب دهید، کنارتان بود.

این یک موقعیت است که بهتر است یک معرفی آسانسوری گیرا داشته باشید. یک سخنرانی کوتاه، از قبل آماده‌شده، مختصر و گویا که فعالیت سازمان شما را شرح می‌دهد.

 

در این مقاله با موقعیت‌هایی که این‌ها مفید واقع می‌شوند را مرور می‌کنید و اینکه چطور یک معرفی آسانسوری گیرا را ماهرانه آماده کنیم.

 

در مورد تکنیک

معرفی آسانسوری گیرا، یک سخنرانی مختصر و متقاعدکننده است که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به فعالیت‌های سازمان خود علائقی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از آن نسبت به یک پروژه، ایده یا محصول و یا حتی خودتان ایجاد علاقه کنید.

یک معرفی آسانسوری گیرای خوب بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ ثانیه طول نمی‌کشد، یعنی ازلحاظ نام‌گذاری به مدت‌زمانی که برای جابجایی در طبقات سوار بر آسانسور هستید.

باید جذاب، به‌یادماندنی، و مختصر باشد. همچنین لازم است چیزی که شما یا سازمانتان، محصول یا ایده­تان را منحصربه‌فرد می‌کند را شرح دهید.

 

چه زمانی از معرفی آسانسوری گیرا استفاده کنیم؟

بعضی از افراد فکر می‌کنند که این ابزار فقط برای فروشنده‌ای که می‌خواهد کالا یا خدماتش را بفروشد مفید است. اما شما می‌توانید این ابزار را در موقعیت‌های دیگر نیز استفاده کنید.

برای مثال می‌توانید برای معرفی سازمانتان به مشتریان بالقوه از آن استفاده کنید. می‌توانید با این ابزار ایده­ی خود را به مدیرعامل بفروشید و یا در مورد تغییرات مبتکرانه برای افراد صحبت کنید. همچنین می‌توانید ماهرانه به دیگران بگویید برای گذران زندگی چه‌کاری انجام می‌دهید.

 در مقاله چطور یک معرفی آسانسوری گیرا بنویسیم خواندیم که چطور می توانیم یک مقاله آسانسوری گیرا بنویسم . می توانید نکات تکمیلی در مورد آنرا دنبال کنید .

منبع: مدیران ایران

همچنین ببینید

سه مرحله‌ی فرایند کوش دادن

سه مرحله‌ی فرایند کوش دادن

گوش کردن در سه مرحله انجام می‌پذیرد: مرحله‌۱- دریافت: در این مرحله، پیام فرد سخنگو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *