آموزش وردپرس

۷ نکته مهم برای کاهش استرس در محل کارتان

استرس یک موضوع داغ در محل کار است . برخی از کارکنان بی دلیل نگران از همه چیز هستند . افراد دیگر تقریبا در هر موقعیتی به آرامی به کار خود ادامه می دهند و فارغ ازین مقوله در آرامش به سر می برند.

در اینجا نکات مفیدی برای مدیران و کارکنان آمده است . اول نکاتی است که به روسا کمک می کند تا از به کار گیری افرادی که زمان و انرژی را با احساس اضطراب به هدر خواهند داد اجتناب کنند . دوم نکاتی است که به هر فرد متقاضی کار کمک می کند تا استرس را از یک روش پایدار کنترل کند .

 

مدیریت استرس



برای پیوستن به جمع کاربران ویژه ثبت نام بفرمایید، وارد سایت شوید ( اینجا ) و سپس می توانید مشترک VIP شوید. (توضیح بیشتر )
بدین ترتیب ، هم به همه مطالب مخصوص اعضای وی آی پی، دسترسی خواهید داشت و هم به توسعه دانش مدیریت کمک می فرمایید.
با سپاس و احترام

 


-= لینک کوتاه این مطلب =-

این مطالب را از دست ندهید :
- با آزمون دیسک، شناخت فوق العاده ای نسبت به خودتان یا همکارانتان بدست بیاورید: اطلاعات بیشتر ...
- تا حالا معجون مدیریت زمان رو امتحان کردید ؟
- وقتتون کمه و علاقمند به بروز رسانی اطلاعات مدیریتی تون هستید ؟
- با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...


یک دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *