ارائه خدمات – ارائه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

نام شرکت : تدبیرگران ماندگار

نام محصول: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمان‌ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان‌، در گرو جلب رضایت مشتریان جهت حفظ آنان می باشد. از سوی دیگر نمی‏توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت سازمان نقش دارند. بنابراین جلب رضایت و حفظ مشتریان کلیدی، حساسیت بیشتری خواهد داشت.

از جمله تجارب ارزشمند سازمان ها که به صورت آماری بیان شده اند تا اهمیت حفظ مشتری را بیان کنند  عبارتند از:

  • هزینه جذب یک مشتری جدید، بین ۵  تا ۱۱ برابر نگهداری یک مشتری قدیم است.  برای افزایش دو درصدی مشتری، باید ۱۰ درصد هزینه کرد.!
  • هزینه فروش به یک مشتری جدید، شش برابر فروش به مشتری قدیمی است.
  • معمولا هر مشتری ناراضی، عدم رضایت خود را با ۸ ال ۱۰ نفر در میان می گذارد که البته با وجود اینترنت و جوامع مجازی مثل فیس بوک ، توییتر و .. این عدد بیش از اینها می باشد.
  • ۵۰ شرکت عضو مجله فورچون، ۵۰ درصد از مشتریان خود را در عرض ۵ سال از دست داده اند.
  • احتمال فروش یک محصول به یک مشتری قدیمی درحدود ۵۰ درصد است؛ درحالی که احتمال فروش همان محصول به یک مشتری جدید تنها ۱۵ درصد است.
  • اگر شرکتی بتواند میزان نگهداری و حفظ مشتری سالیانه خود را ۵ درصد افزایش دهد، می تواند منافع و سودهای خود را ۳۰ تا ۱۲۵ درصد افزایش دهد.

بدین ترتیب لازم است در سازمان، سیستمی برای جذب ، حفظ و برقراری ارتباطات بلند مدت با مشتریان  طراحی و پیاده ‌سازی شود. سیستمی که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به خوبی مدیریت کند و سازمان را در راه جلب رضایت مشتریان تواناتر سازند.

در راستای رسیدن به این هدف اساسی، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ماندگار، به کمک سازمان ها آمده است.

برخی از مزایای استفاده از CRM تدبیرگران ماندگار به طور خلاصه عبارتند از:

  • کاهش هزینه های بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش
  • کاهش هزینه های نیروی انسانی
  • افزایش فروش
  • افزایش قدرت رقابتی سازمان
  • افزایش سرعت پاسخگویی به نیاز مشتریان
  • نظارت دقیق بر روند اقدامات انجام شده برای مشتریان و اصلاح روندهای بازاریابی و فروش
  • یکپارچه سازی اطلاعات و به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین واحدهای مختلف سازمان و همچنین جلوگیری از انجام کارهای تکراری
  • دسترسی به سیستم  ، ورود اطلاعات  و گزارش گیری از کلیه رخدادهای سازمان و مشتریان از هر نقطه دنیا به صورت آنلاین
  • کاهش خطر از بین رفتن سوابق مشتریان و … با گم شدن اسناد کاغذی و یا عوض شدن پرسنل

توضیح و شرح امکانات محصول در لینک : http://mandegarcrm.com/ProductNService/ShowProductNServiceDetails/10/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-crm-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1

شماره تماسها: ۰۲۱-۷۷۶۷۰۰۷۹ —-۰۲۱-۷۷۶۷۰۱۵۵

فرستنده آگهی : خانم قلیچ خانی

همچنین ببینید

کتاب های دبستانک

دعوت به مشارکت در پروژه : آینده‌ی نظام آموزشی دبستان در ایران

کتاب های دبستانک – آینده‌ی نظام آموزشی دبستان در ایران و مرجعی برای ترویج مفاهیم مورد …

۳ دیدگاه

  1. مقاله جالبی بود البته در مورد این قسمت از مقاله :”هزینه جذب یک مشتری جدید، بین ۵ تا ۱۱ برابر نگهداری یک مشتری قدیم است. برای افزایش دو درصدی مشتری، باید ۱۰ درصد هزینه کرد.!” کمی باید بیشتر بحث کرد.
    در گذشته چنین بود که یک مشتری راضی شاید احساس مفنی خود را به چند مشتری منتقل می کرد اما امروزه با توجه به گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی حس منفی و نارضایتی خود رو به چندین کاربر القاء می کنه…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *