آموزش وردپرس

مشاوره-معیار و شاخص قابل اندازه گیری ایجاد شبکه فروش

حضور محترم خانم مفاخری
با سلام
احتراما از آنجائیکه مدتی است با عضویت در گروه مدیران ایران ،ایمیل ها و مطالبی مفید دریافت می نمایم و با تشکر از لطفی که به همکاران و مدیران دارید،من مدت کوتاهی است توانسته ام در سمت کارشناس امور نمایندگان یک شرکت تولید و وارد کننده سیستم های تهویه مطبوع سبک و سنگین مشغول به کار شوم که شرح وظایف اینجانب به عنوان مدیر این قسمت در حال تدوین می باشد.با توجه به درخواست مدیر عامل شرکت،من چشم انداز فعالیت ها و برنامه مدیریتی برای این پروژه (ایجاد شبکه و سیستم فروش برای نمایندگان و همکاران فروش سراسر ایران) آماده و ارائه نمودم که با موافقت مدیریت به نتیجه موقت رسید.در پی این برنامه از من معیار و شاخص قابل اندازه گیری برای طرحهای ارئه شده خواسته شده،از شما مدیر گرامی درخواست راهنمایی می نمایم. با تشکر

فرستنده : محمود آقاجانی

-= لینک کوتاه این مطلب =-

این مطالب را از دست ندهید :
- با آزمون دیسک، شناخت فوق العاده ای نسبت به خودتان یا همکارانتان بدست بیاورید: اطلاعات بیشتر ...
- تا حالا معجون مدیریت زمان رو امتحان کردید ؟
- وقتتون کمه و علاقمند به بروز رسانی اطلاعات مدیریتی تون هستید ؟
- با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...


همچنین ببینید

مشاوره – کدام یک از نرم افزار‌های هوشمندی کسب و کار (BI) را توصیه می کنید؟

با سلام و ادب ،برای تهیه سیستم هوشمندی کسب و کار برای یک شرکت صنعتی …

یک دیدگاه

  1. سلام بر شما .
    امیدوارم که این تجربه ی شغلی براتون سرشار از موفقیت و لذت باشد.

    معمولا شاخص ها بر اساس صنعت ، وضعیت بازار ، فروش فعلی ، فروش رقبا ، وضعیت موجود و وضعیت مطلوب تعریف می شود .

    اینکه به شکل مشخص معیار و شاخصی عرض کنم خدمتتون فکر کنم شدنی نباشه .
    یا شاید هم من سوال شما را خوب متوجه نشده باشم . 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *