کارگاه آموزشی مدیریت برند در حوزه قطعات خودرو

فروش تعداد محدودی جایگاه برای شرکت در کارگاه آموزشی مدیریت برند در حوزه قطعات خودرو:

سخنران : پروفسور محمود صمیعی نصر

( عضو هیئت علمی دانشگاه و مشاور سابق شرکت جنرال موتورز )

محل برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران

زمان :یکشنبه ۹ آذرماه ۱۳۹۳

Globalization is making us increasingly uniform, so we mustconstruct and promote ourdistinctiveness in order to continue existing”

&

Branding is a process to Highlight to a global what is so distinctive about Your product, in

order to continue to exist

فرصت استثنایی فقط ۴ روز دیگر باقی مانده

موضوع سخنرانی :

چالش شرکتهای قطعه ساز ایرانی در ورود به ورود به عرصه مدیریت برند و نقش آن در فرآیند جهانی شدن

 

در بازار بشدت رقابتی دنیای امروز که ما هم فاصله چندانی با آن نداریم،برندینگ مهم ترین بخش تجارت است

این اعتقاد در بزرگترین مدیران موفق شرکتهای معتبر بین المللی و کارشناسان این عرصه وجود دارد که شروع یک کسب و کار بدون تفکر برند نمودن آن یک اشتباه بزرگ است.

مطالعات و تحقیقات در طول بیست سال گذشته ثابت کرده است که نقش برندها در افزایش عمر کسب و کار و سودآوری بنگاه غیر قابل انکار است. و بایستی این واقعیت امروز در بازارهای دنیا را بپذیریم که امروزه مشتری دیگرکالا نمی خرد بلکه برند می خرد.

کشورهایی مانند ایران که در دوران گذار اقتصادی از یک اقتصاد بسته به اقتصادی باز هستند، تلاطم‌های اقتصادی قابل توجهی را در این دوران گذار تجربه می‌کنند. تحولات جهانی در صنعت خودرو و قطعه با ظهور شرکتهای صاحب برند، هشداری برای شرکتهای مستقل در منطقه چونایران به‌شمار می‌روند تا خود را برای رویارویی با موج تحولات آینده که می تواند به یک سونامی تبدیل شود ، آماده کنند، در غیر این‌صورت باید عرصه را ترک و میدان را به دیگران واگذار کنند.

با امیدواری به برداشته شدن کامل تحریم های بین المللی و همچنین جذابیتهای متنوع بازار داخل ، توجه به مقوله مهم و استراتژیک ادغام و ائتلاف می تواند چالشهای پیش رو این صنعت برای حضور در بازارهای جهانی و تبدیل شدن به یک برند معتبردر تسخیر ذهن مشتریان هدف را فراهم نماید . زیرا جنگ امروز برندینگ در فضای جهانی جنگ محصولات نیست بلکه جنگ چگونگی ایجاد تمایز در تسخیر اذهان است

لذا با وجود ادغام خودروسازان جهانی و رشد ظرفیت آنها ، ضروری است صنعت خودرو‌سازی و قطعه‌سازی کشورمان نیز زمینه اتحاد استراتژیک با صنایع بزرگ دنیا را فراهم کند. چراکه با این روند ضمن فراهم شدن شرایط انتقال دانش و فناوری، بهبود کیفی در صنعت صورت گرفته و زمینه توسعه بازارهای صادراتی و پایداری کسب و کار صنعت خودرو کشور بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

در این راستا لازم است متولیان صنعت خودرو‌سازی کشور اعم از بخش دولتی و خصوصی با ورود به عرصه مدیریت برند و چالشهای پیش رو برای شرکتهای داخلی در ورود به این عرصه مهم ، زمینه توسعه ارتباط با خودرو‌سازان بزرگ و جهانی‌سازی تولید و تجارت در این صنعت را فراهم آورند و با برقراری ارتباط موثر با شبکه‌های تامین جهانی در این صنعت راه ورود صنعت خودرو و قطعه‌سازی ایرامدیران ارشدن را به بازار‌های بین‌المللی هموار نمایند.

هزینه ثبت نام در کارگاه آموزشی

با ۴۰درصد تخفیف برای مدیران و دانشجویان

مدیران ارشد :  ۱/۳۸۰/۰۰۰ریال

دانشجویان : ۷۵۰/۰۰۰ ریال

شماره دبیرخانه : ۰۲۱۴۴۲۷۸۹۹۷

دبیرکنفرانس : ۰۹۱۹۲۱۱۸۴۲۸ (افشار)


-= لینک کوتاه این مطلب =-

این مطالب را از دست ندهید :
- با آزمون دیسک، شناخت فوق العاده ای نسبت به خودتان یا همکارانتان بدست بیاورید: اطلاعات بیشتر ...
- تا حالا معجون مدیریت زمان رو امتحان کردید ؟
- وقتتون کمه و علاقمند به بروز رسانی اطلاعات مدیریتی تون هستید ؟
- با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...