۴ اصل اساسی فروش

همانند هر صنعت دیگری در اینجا نیز اصول یا کد هایی وجود دارند که برای نیل به موفقیت مورد استفاده قرار میگیرند.این اصول استاندارد یا مبنای رسیدن به موفقیت در ان صنعت هستند. در فروش ۴ اصل وجود دارند:

sales1

  • خدمات یا محصول با کیفیت- قبل از هر چیز از کیفیت محصولات خود مطوئن شوید چراکه بدون یک محصول عالی هرگز نمیتوانید فروشنده ایده الی شوید.شما باید به صداقت در کاری که انجام میدهید اطمینان داشته باشید. برای اینکه بتوانید در بازار جای پای محکمی پیدا کنید لازم است که از کیفیت محصولات خود مطمئن شوید.

 

  • شرکت درجه یک- هر شرکتی میگوید که در کاری که انجام میدهد بهترین است. اما بهترین راه برای اطمینان از کیفیت کار یک شرکت پرسش از مشتریان ان است.به این ترتیب میتوانید از وجود هر مشکلی در کیفیت خدمات و محصولات شرکت، گارانتی، و تحویل مطلع شوید.باید از وجود هماهنگی و همکاری میان بخش های مختلف شرکت اطمینان یابید.اغلب اوقات شرکت ها به علت فقدان ارتباط در خود شرکت قادر به ارایه خدمات با کیفیت نیستند.

 

  • داشتن پروفایل اید هال از مشتریان- اطلاع از پروفیل مشتریان فعنی همان که با کار و تجارت شما سازگار است بسیار حیاتی است.اگر تا کنون این کار را نکرده اید همین الان شروع کنید و پروفایلی عالی از مشتریان خود به دست اورید.اگر نتوانید بدانید چه کسی بهترین شخص برای فروش محصولاتتان است چگونه میتوانید فروش موفقی داشته باشید.

 

  • اعتبار و شهرت – تنها راه کسب اعتبار در بازار برخورداری از محصولات و خدمات مناسب و با کیفیت ،. امانت ، صداقت   است . را ه کار بسیار ساده این است: با مشتریانتان انگونه رفتار کنید که مایلید با شما رفتار شود.شاید سالها طول بکشد که در یازار نام و جایگاهی عالی پیدا کنید اما اعتبار کاری شما میتواند با یک عملکرد بد یک شبه از میان رود.
  • در پایان یاداوری میکنم که پیروی از این اصول میتواند شما را در جاده موفقیت نگه دارد.

انچه ما اعتقاد داریم:

به باور ما در هر فروشی بیشتر از انکه پول مهم باشد تعامل با مشتریان مهم است و این همان کاری است که به افزایش فروش و شهرت برند شما کمک میکند.انطباق و سازگار سازی خود با نیازهای کسب و کارتان ، کانال های توزیع و   بخش های مختلف مصرف کننده محصولاتتان بسیار حایز اهمیت است.

منبع  از hbr، ترجمه : مدیران ایران

 

همچنین ببینید

فروش بیشتر

برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟

برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟ این سوالی است که خیلی از کسانی که تبلیغی را …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *