آموزش وردپرس

راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتریان

یکی از دلایل اصلی که مشتریان خرید نمیکنند عدم اعتماد است وفروشنده ای که در صدد است فروش خویش را افزایش دهد باید سیاست هایی را به کار گیرد تا در مشتریان اعتماد ایجاد نماید.

 

راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتریان
راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتریان

راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتریان

عواملی که در مشتریان اعتماد ایجاد می کند عبارتند از:

  • نام تجاری شناخته شده (کاتلر، کاتلر در مدیریت بازار)

سبب تسهیل در تصمیم گیری که دارایی های نامشهود شرکتها محسوب میشود

 

  • گواهی نامه ها (کوک، پیش به سوی کار آفرینی)

با در معرض دید قرار دادن هم در اطلاع رسانی از آن استفاده می شود و هم ایجاد اعتماد میکند

 

  • لوح تقدیرها و سوابق
  • رضایت نامه از مشتریان دیگر
  • اثبات قول ها
  • ظاهر و آراستگی
  • تصویب قوانین خاص و پایبندی به آنها
  • همچنین داشتن حق امتیاز یا مجوز

-= لینک کوتاه این مطلب =-

این مطالب را از دست ندهید :
- با آزمون دیسک، شناخت فوق العاده ای نسبت به خودتان یا همکارانتان بدست بیاورید: اطلاعات بیشتر ...
- تا حالا معجون مدیریت زمان رو امتحان کردید ؟
- وقتتون کمه و علاقمند به بروز رسانی اطلاعات مدیریتی تون هستید ؟
- با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...


همچنین ببینید

۴ پیشنهاد برتر فروش

۴ پیشنهاد برتر فروش برای فروش در یک خرده فروشی کوچک

یکی از جذابیت های این که به کار آزاد می روید یا کسب و کاری …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *