روابط عمومی و بیل گیتس
روابط عمومی و بیل گیتس

روابط عمومی و بیل گیتس

بیل گیتس  ، اسطوره  دنیای کسب وکار در قرن ۲۱ :
«اگر من فقط یک دلار برایم باقی مانده بود آن را در روابط عمومی خرج می‌کردم»

بیل گیتس - روابط عمومی
بیل گیتس – روابط عمومی
ما در ایران متاسفانه کمتر به این مقوله ی مهم توجه داریم .
اکثر سازمانها یا روابط عمومی ندارند یا افرادی خبره ی را در آن در نظر نگرفته اند .
مدیران ارشد اهمیت روابط عمومی را باور ندارند و این باعث می شود که که  روابط عمومی در سازمان و ساختارهای سازمانی جایگاه مناسبی نداشته باشند .
کمتر مدیریتی است که باور کند اثر روابط عمومی از تمام هزینه های تبلیغات و بازاریابی بیشتر و کمتر مدیریتی است که بداند گستره ی روابط عمومی چه اندازه می تواند وسیع باشد.
مدیران ایران با توجه به اهمیتی که روابط عمومی در موفقیت سازمانها دارد تلاش کرده است محتوای آموزشی مناسبی را در این زمینه تهیه کند .
اولین محصول در این زمینه که دوبله اختصاصی یک دوره آموزشی دو ساعته از شرکت بین المللی لیندا است مدتی است قابل تهیه است . همانطور که انتظار داشتیم شرکت های کمی آنرا تهیه کردند اما خوشبختانه تمام کسانی که از آن استفاده کردند پیگیر مطالبی بیشتر و تخصصی تر در این زمینه بودند .

در حال تولید محتوای بیشتر در این زمینه هستیم . لطفا اگر در این زمینه سوال و نیازی در سازمانتان هست بفرمایید تا بتوانیم به آن پاسخ دهیم .

اگر محصول روابط عمومی مدرن را هم تهیه نکرده اید پیشنهاد می کنم همین الان سفارش دهید و هم مدیران ارشد سازمان و هم مسولین روابط عمومی خودرا موظف کنید دو یا سه بار آنرا ملاحظه کنند و حداقل برای این ماه آخر سال چند ایده از آن بگیرند .

دوره آموزشی روابط عمومی مدرن

چگونه در ۲ ساعت، نگاهی مدرن به روابط عمومی پیدا کنیم و از مزایای آن استفاده کنیم ؟

آیا می خواهید روابط تجاری خود را افزایش دهید ولی روشهایش را نمی دانید ؟
آیا میزان فروش  شرکت شما  هم در چند وقت اخیر کمتر شده است ؟
آیا کارکنان بخش روابط عمومی شما، از توانایی ها و وظایفشان بی اطلاعند ؟
آیا به خاطر عدم توانایی مسئول روابط عمومی تان در برقراری یک ارتباط خوب، یک معامله سود آور را ازدست داده اید ؟
در نسل جدید بازاریابی، روابط عمومی را  یک عنصر کلیدی در تمام مراحل بازاریابی می دانند . روابط عمومی در سالهای اخیر دوباره به شکلی جدی تر از قبل، باز تعریف شده
و در سازمانها نقشی جدی و حیاتی یافته است. مجموعه ی آموزشی «روابط عمومی مدرن» به آموزش حرفه ای نقش مدرن روابط عمومی سازمان ها پرداخته است .
این مجموعه ، آموزش کاملی است از اصول روابط عمومی مدرن که از آشنایی با روابط عمومی مباحث خود را شروع می کند و با گفتگو در مورد کانال های جدید ارتباطی،
قدرت روابط عمومی در ارتباط با خریداران و مخاطبین شرکت ها و سازمانها را  نشان می دهد، این محصول آموزشی می تواند برای شرکت های مختلف کوچک و بزرگ ،
دولتی یا خصوصی، کاربردی و مفید باشد و کمک کند که از بخش روابط عمومی بسیار فراتر از آنچه در نگاه سنتی استفاده می شد، بهره برداری شود .
در «روابط عمومی مدرن »،  روش استفاده از روابط عمومی به عنوان یک ابزار قدرتمند در کنار سایر ابزارهای ایجاد و جذب رضایت مشتری و مخاطبین آموزش داده می شود .اصول و رازهای استفاده از شبکه های اجتماعی به شکل حرفه ای برای دستیابی سازمان به اهداف هم بخش دیگری از این مجموعه ی آموزشی است .
مجموعه ی آموزش روابط عمومی مدرن، روابط عمومی را به عنوان یک ابزار کارآمد در ایجاد اعتماد و ارتباط بین تمام ذینفعان یک سازمان با استفاده از رویکرد و ابزارهای مدرن به شما معرفی خواهد کرد.
روش های ارائه شده در روابط عمومی مدرن برای صاحبان و مدیران شرکت های تجاری متوسط ، در سراسر کشور مفید است. نیازی به بودجه زیاد یا داشتن روابط خاص با رسانه های عمومی ندارید. به هیچ نوع تجربه یا آموزش قبلی نیاز نیست.

همچنین ببینید

هفت مهارت رهبری

هفت مهارت رهبری

هفت مهارت رهبری که اغلب مدیران فاقد آن هستند نشریه فوربس در یکی از شماره‎های …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *