آموزش وردپرس

قوانین برندسازی

 

۱:قانون رهبری:
اول بودن بهتر از برتر بودن است.

۲:قانون طبقه:
اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید،طبقه دیگری درست کنید.

۳:قانون ذهن:
وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است.

۴:قانون تصورات:
بازاریابی جنگ محصولات نیست،جنگ تصورات است.

۵:قانون توجه:
اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی،داشتن کلمه ای در ذهن مشتریان است.

۶:قانون انحصار:
دو شرکت نمی توانند یک کلمه مشترک در ذهن مشتری داشته باشند.

۷:قانون نردبان:
استراتژی مورد استفاده شما،به پله ای بستگی دارد که در نردبان روی آن ایستاده اید.

۸:قانون مسابقه دو نفره:
در بلند مدت هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می شود.

۹:قانون عکس:
اگر هدفتان جایگاه دوم است،استراتژی شما را رهبر بازار تعیین می کند.

۱۰:قانون تقسیم:
در طول زمان مقوله تقسیم،و به دو یا چند مقوله تبدیل می شود.

۱۱:قانون چشم انداز:
آثار بازاریابی در گستره زمان نمایان می شود.

۱۲:قانون توسعه خط:
فشار غیر قابل مقاومتی برای توسعه محصولات با نام تجاری پیشین وجود دارد.

۱۳:قانون قربانی:
برای به دست آوردن چیزی،به ناچار باید چیز دیگری را از دست بده برابر هر ویژگی،یک ویژگی اثر گذار دیگر وجود دارد.

۱۵:قانون صداقت:
هنگامی که شما امتیاز منفی را می پذیرید،مشتری یک امتیاز مثبت به شما می دهد.

۱۶:قانون حرکت جسورانه:
در هر موقعیت،تنها یک حرکت نتیجه غایی را تعیین می کند.

۱۷:قانون غیر قابل پیش بینی بودن:
اگر نتوانید برنامه رقبای خود را بنویسید،نمی توانید آینده را پیش بینی کنید.

۱۸:قانون موفقیت:
موفقیت معمولا غرور می آفریند و غرور به شکست می انجامد.

۱۹:قانون شکست:
باید در انتظار شکست بود و آن را پذیرفت.

۲۰:قانون سر و صدا:
شرایط در بیشتر موارد بر عکس چیزی است که در مطبوعات درج می شود.

۲۱:قانون شدت:
برنامه های موفق مبتنی بر مد نیستند،بلکه بر پایه روند ها تنظیم می شوند.

۲۲:قانون منابع:
بدون پول کافی هیچ ایده ای به نتیجه نمی رسد.


-= لینک کوتاه این مطلب =-

این مطالب را از دست ندهید :
- با آزمون دیسک، شناخت فوق العاده ای نسبت به خودتان یا همکارانتان بدست بیاورید: اطلاعات بیشتر ...
- تا حالا معجون مدیریت زمان رو امتحان کردید ؟
- وقتتون کمه و علاقمند به بروز رسانی اطلاعات مدیریتی تون هستید ؟
- با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...


همچنین ببینید

اطلاع رسانی در صادرات و بازاریابی

علائم سیستم اطلاع رسانی در صادرات و بازاریابی

در سیستم اطلاع رسانی مهمترین ویژگی اینست که موقعیت هر کس را در بازار شناخت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *