برقراری روابط کاری محکم
برقراری روابط کاری محکم

چگونگی برقراری روابط کاری محکم از طریق برقر اری ارتباط موثر

 

برای این کار به توصیه های زیر عمل کنید:

  • در پاسخ به درخواست ها بر آنچه می توانید برای برآورده کردن آن ها انجام دهید تاکید کنید.
  • به وعده هایی که داده اید عمل کنید.
  • بدون قضاوت کردن گوش دهید و در نصیحت کردن شتاب نکنید.
  • اگر با کسی مشکلی دارید، با همان شخص درباره آنه سخن بگویید نه با دیگران.
  • در تمامی معاملات خود به دیگران احترام بگذارید، حتی اگر آن ها را دوست ندارید.
  • هنگام بحث درباره موضوعات و مشکلات کاری بر موضوعات موردنظر تمرکز کنید نه بر افراد.
  • هنگام بروز تفاوت در دیدگاه ها با نظرات ابتدا سعی کنید آن ها را از زاویه دید فرد مقابل بنگرید.
  • هنگامی که دیگران به یاری شما می شتابند یا از شما حمایت می کنند از آن ها قدردانی کنید.
  • صراحت و صداقت را عادت خود سازید.
  • در شوخ طبعی هایتان جانب ادب را رعایت کنید.

بخشی از کتاب ارتباط موثر-دامیز


-= لینک کوتاه این مطلب =-

این مطالب را از دست ندهید :
- با آزمون دیسک، شناخت فوق العاده ای نسبت به خودتان یا همکارانتان بدست بیاورید: اطلاعات بیشتر ...
- تا حالا معجون مدیریت زمان رو امتحان کردید ؟
- وقتتون کمه و علاقمند به بروز رسانی اطلاعات مدیریتی تون هستید ؟
- با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...


همچنین ببینید

درکِ اینکه افراد چگونه منظور خود را بیان می کنند-بخش اول

درکِ اینکه افراد چگونه منظور خود را بیان می کنند-بخش اول

  تنش ناشی از مواجهه با موقعیت های استرس زا و چالش برانگیز، اغلب تعامل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *