تحقیقات بازاریابی و ابزارهای آنلاین

پنج ابزار آنلاین برتر تحقیقات بازاریابی -۱

تحقیقات بازاریابی یکی از پایه های هر کسب و کار موفق است .

در دنیای کسب و کار پیوسته شاخص های مختلفی وجود دارند و  در محیط اطراف شما اکثر آنها ، دائما در حال تغییر است.

برای رصد این تغییرات به اطلاعات بروز نیاز دارید تا بتوانید بفهمید چه نوع مطالبی بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند، مردم چه چیزهایی را جستجو می‌کنند و چه موضوعات داغ و محبوب هستند.

تحقیقات بازاریابی و ابزارهای آنلاین

این ابزارهای آنلاین  تحقیقات بازاریابی به  ۵ دسته تقسیم‌بندی شده‌اند:

۱- به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی  بانگاه تحقیقات بازاریابی

۲- ترافیک وبتحقیقات بازاریابی
۳- کلمات کلیدی تحقیقات بازاریابی
۴- ابزار پیمایش تحقیقات بازاریابی
۵- روندهای محبوب با نگاه تحقیقات بازاریابی

در پستهای بعدی به معرفی ابزارهای آنلاین برتر در هر پنج دسته خواهیم پرداخت.

منبع: مدیران ایران

همچنین ببینید

فروش بیشتر

برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟

برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟ این سوالی است که خیلی از کسانی که تبلیغی را …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *