گیمیفیکیشن
گیمیفیکیشن

اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن (بازی سازی) از مدت ها قبل با ما همراه بوده است و از آنجا که تنوع در آن زیاد است می توان عملا آن را در هر کسب و کاری بکار برد.

زیبایی بازی سازی در این است که می توان آن را برای اهداف مختلف استفاده کرد، از گیمیفیکیشن برای بازاریابی، ایجاد فرهنگ سازمانی، مدیریت پروژه، استخدام و حتی مراقبت از سلامت کارکنان استفاده کرد.

اصلی ترین روندها و ابزارهای  گیمیفیکیشن :

گیمیفیکیشن
گیمیفیکیشن

 

اصلی ترین روندها و ابزارهای  گیمیفیکیشن :

  1. تعیین یک هدف مشخص
  2. مرحله بندی کردن مسیر تا رسیدن به هدف
  3. مشوق های میان راه  (امتیاز ها)
  4. مشوق های اجتماعی ( در بازی با دوستان و آشنایان و یا افراد یک گروه)
  5. افزایش منطقی روال سختی بازی
  6. چالش های جانبی و تجربه های مختلف که علاقه مندی به ادامه را بالا نگه می دارند

ترجمه : مدیران ایران

همچنین ببینید

راز ارائه یک سخنرانی عالی در تد

بعضی از افراد فکر میکنند که یک فرمول برای سخنرانی عالی تد هست: روی قالیچه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *