تشکیل تیم فروش برای یک استارتاپ
تشکیل تیم فروش برای یک استارتاپ

تشکیل تیم فروش برای یک استارتاپ

تشکیل تیم فروش یکی ازمهمترین اتفاق هایی است که در یک استارت آپ باید به درستی اتفاق بیافتد .افزودن یک عضو جدید به تیم در شرکت ها در حال رشد یک گام رو به جلوی بزرگ است. این بدان معنی است که رهبر تیم باید وقت کمتری برای انجام کارها خواهد داشت و باید وقت بیشتری صرف رهبری کند.

یکی از چالش ساز ترین اعضای تیم از لحاظ برنامه ریزی، استخدام، آموزش و مدیریت، فروشنده است.

خصوصا برای فردی که وقت زیادی را در واحد فروش نگذرانده است و تجربه ای در زمینه ی مدیریت تیم فروش ندارد. این دستنامه حاوی پیشنهادهایی است که به سازمان شما کمک می کند فروشنده ی مناسب را بیابید و سپس او را به یک عضو موفق در تیم  تبدیل کنید. موارد اصلی که برای تشکیل تیم فروش باید به آن توجه داشته باشید ، شامل  موارد زیر می شود:

  • چالش های پیش روی یک استارتاپ در فرآیند استخدام
  • نکات مصاحبه
  • برنامه های پاداش فروش
  • نکاتی برای آموزش موثر فروشنده ی جدید و بکارگیری بلادرنگ او
  • طرح های ارتباطی برای تیم های فروش استارتاپ ها
  • آشناسازی فروشنده ی جدید با سیستم CRM

و در پستهای مختلف به تک تک مباحثی که برای تشکیل تیم فروش نیاز است خواهیم پرداخت در اینجا ابتدا به نکاتی کلیدی که برای تشکیل تیم فروش نیاز است توجه شود توجه بفرمایید :

تیم فروش

منبع: مدیران ایران

 

همچنین ببینید

چطور یک ارائه خوب برای سرمایه گذار داشته باشیم ؟

چطور یک ارائه خوب برای سرمایه گذار داشته باشیم ؟

اگر یک ایده عالی دارید باید آنرا عالی ارائه دهید تا سرمایه گذار برای همراهی …

یک دیدگاه

  1. خیلی خوب و مفید بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *