آموزش وردپرس

تشکیل تیم فروش برای یک استارتاپ

تشکیل تیم فروش یکی ازمهمترین اتفاق هایی است که در یک استارت آپ باید به درستی اتفاق بیافتد .افزودن یک عضو جدید به تیم در شرکت ها در حال رشد یک گام رو به جلوی بزرگ است. این بدان معنی است که رهبر تیم باید وقت کمتری برای انجام کارها خواهد داشت و باید وقت بیشتری صرف رهبری کند.

یکی از چالش ساز ترین اعضای تیم از لحاظ برنامه ریزی، استخدام، آموزش و مدیریت، فروشنده است.

خصوصا برای فردی که وقت زیادی را در واحد فروش نگذرانده است و تجربه ای در زمینه ی مدیریت تیم فروش ندارد. این دستنامه حاوی پیشنهادهایی است که به سازمان شما کمک می کند فروشنده ی مناسب را بیابید و سپس او را به یک عضو موفق در تیم  تبدیل کنید. موارد اصلی که برای تشکیل تیم فروش باید به آن توجه داشته باشید ، شامل  موارد زیر می شود:

  • چالش های پیش روی یک استارتاپ در فرآیند استخدام
  • نکات مصاحبه
  • برنامه های پاداش فروش
  • نکاتی برای آموزش موثر فروشنده ی جدید و بکارگیری بلادرنگ او
  • طرح های ارتباطی برای تیم های فروش استارتاپ ها
  • آشناسازی فروشنده ی جدید با سیستم CRM

و در پستهای مختلف به تک تک مباحثی که برای تشکیل تیم فروش نیاز است خواهیم پرداخت در اینجا ابتدا به نکاتی کلیدی که برای تشکیل تیم فروش نیاز است توجه شود توجه بفرمایید :

تیم فروش

منبع: مدیران ایران

 


-= لینک کوتاه این مطلب =-

این مطالب را از دست ندهید :
- با آزمون دیسک، شناخت فوق العاده ای نسبت به خودتان یا همکارانتان بدست بیاورید: اطلاعات بیشتر ...
- تا حالا معجون مدیریت زمان رو امتحان کردید ؟
- وقتتون کمه و علاقمند به بروز رسانی اطلاعات مدیریتی تون هستید ؟
- با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...


همچنین ببینید

مراحل ثبت برند-قسمت دوم

مراحل ثبت برند-قسمت دوم

لذا چنانچه گفته شد ، اداره ی مالکیت صنعتی  ،اظهارنامه را از لحاظ انطباق با …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *