۳۰ نکته در مورد کارت ویزیت شما

۳۰ نکته در مورد کارت ویزیت شما

کارت ویزیت ،تکه کاغذی برای دادن اطلاعات تماسی به دیگران ، ابزاری برای معرفی یک شخص یایک سازمان در عرصه کسب و کار ,وسیله ای برای بازاریابی در جلسات مدیران
 یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن حس کار و نوع تجارت مشتری.
یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید.
یک کارت ویزیت خوب نباید به عنوان آیتمی برای معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.

کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است.

همچنین ببینید

۳۲ نمونه آگهی چاپی که میتوانید استفاده کنید

۳۲ نمونه آگهی چاپی که میتوانید استفاده کنید: ۱.  نمونه آگهی پرسش آمیز: سوال را …

۲ دیدگاه

  1. دقیقا
    من خودم به اولین چیزی که از شرکت نگاه میکنم کارت ویزیت اونجا هست

  2. یه چیزی که همیشه توی جلسات یادمون میره برداریم، کارت ویزیت است . ):

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *