۳ مرحله در بازاریابی از طریق وبلاگ

۳ مرحله در بازاریابی از طریق وبلاگ

اگر بتوانید تصور کنید که وبلاگ شما مرکز کهکشان بازاریابی خودش است، موفق به گسترش دادن آن بصورت مناسب و موثر خواهید بود. آن هنگام این وبلاگ شما از پتانسیل بیشتری برای ایجاد نتایج بیشتر در غالب ترافیک خواهد داشت، که سپس می توانید آنها را به مشتری بالقوه و سپس مشتری نهایی تبدیل کنید که نتیجه آن توسعه و کمک بیشتر به استراتژی کلی بازاریابی شما می بود.

رشد و توسعه وبلاگ بازاریابی درونگرا هاب اسپات را در نظر بگیرید. ما یک استراتژی بازاریابی از طریق وبلاگ را توسعه داده ایم که منجر به نتایج بزرگ و خوبی برای ما شده است. این روزها، وبلاگ هاب اسپات ۱۲% از مشتریان بالقوه جدید را برای هاب اسپات ایجاد می کند.

در بازاریابی از طریق وبلاگ ۳ مرحله مهم وجود دارد که عبارتست از :

 

market-your-blog

۱- کاری انجام دهید تا وبلاگ شما دیده شود: خوانندگان جدید و ترافیک بیشتر را جذب وبلاگ خودتان بکنید.

۲- بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشترکین خود کنید: بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشترکین جدید کنید، مشترکینی که باز هم به سایت شما سر می زنند.

۳- مبلغان جدید و ذی نفوذ بیابید: از شبکه ارتباطات و مبلغین کنونی خود استفاده کنید و با ارائه محتوای مناسب اقدام به جذب مخاطب جدید کنید.

 

شما به این مراحل به عنوان مراحل یک چرخه نگاه می کنید. اگر یک استراتژی بازاریابی از طریق وبلاگ داشته باشید و در آن از این سه مرحله استفاده کنید، مبلغینی که در اختیار دارید و از آنها در مرحله ۳ استفاده می کنید، خودشان بصورت خودکار اقدام به راه اندازی مجدد این چرخه بعد از مرحله ۳ می کنند، یعنی در مرحله ۱ دوباره اقدام به جذب خوانندگان جدید می کنند که شما می توانید در مرحله ۲ آنها را تبدیل به مشترکین جدید کنید. این چرخه همانند یک کهکشانی که بطور دائم در حرکت است به حرکت دائمی خود ادامه می دهد.

این مطلب رو هم از دست ندید:
  ارتباط رفتار مصرف کننده و استراتژی قیمت گذاری چیست؟

منبع: هاب اسپات ، ترجمه : مدیران ایران

 


دوره جامع آموزش بازاریابی درون گرا – جاذبه ای

همه چیز تغییر کرده است و روش های بازاریابی هم همینطور
اگر مانند قبل بخواهیم برای فروش محصولاتمان بازاریابی کنیم، شاید قسمت عمده ای از بازارهای جدید را از دست بدهیم
این دوره بصورت کامل و کاربردی، به آموزش روش بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای که ترجمه هایی برای اینباند مارکتینگ هستند، می پردازد
این روش برای همه کسب و کارها می تواند سودمند باشد

 

همچنین ببینید

چگونه خود را برای نگارش یک متن تبلیغاتی آماده کنیم؟

چگونه خود را برای نگارش یک متن تبلیغاتی آماده کنیم؟ مراحل نگارش متن تبلیغاتی : …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *