• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • خانه » مقالات مدیریتی » مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش » ۳ مرحله در بازاریابی از طریق وبلاگ
    ۳ مرحله در بازاریابی از طریق وبلاگ

    ۳ مرحله در بازاریابی از طریق وبلاگ

    اگر بتوانید تصور کنید که وبلاگ شما مرکز کهکشان بازاریابی خودش است، موفق به گسترش دادن آن بصورت مناسب و موثر خواهید بود. آن هنگام این وبلاگ شما از پتانسیل بیشتری برای ایجاد نتایج بیشتر در غالب ترافیک خواهد داشت، که سپس می توانید آنها را به مشتری بالقوه و سپس مشتری نهایی تبدیل کنید که نتیجه آن توسعه و کمک بیشتر به استراتژی کلی بازاریابی شما می بود.

    رشد و توسعه وبلاگ بازاریابی درونگرا هاب اسپات را در نظر بگیرید. ما یک استراتژی بازاریابی از طریق وبلاگ را توسعه داده ایم که منجر به نتایج بزرگ و خوبی برای ما شده است. این روزها، وبلاگ هاب اسپات ۱۲% از مشتریان بالقوه جدید را برای هاب اسپات ایجاد می کند.

    در بازاریابی از طریق وبلاگ ۳ مرحله مهم وجود دارد که عبارتست از :

     

    market-your-blog

    ۱- کاری انجام دهید تا وبلاگ شما دیده شود: خوانندگان جدید و ترافیک بیشتر را جذب وبلاگ خودتان بکنید.

    ۲- بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشترکین خود کنید: بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشترکین جدید کنید، مشترکینی که باز هم به سایت شما سر می زنند.

    ۳- مبلغان جدید و ذی نفوذ بیابید: از شبکه ارتباطات و مبلغین کنونی خود استفاده کنید و با ارائه محتوای مناسب اقدام به جذب مخاطب جدید کنید.

     

    شما به این مراحل به عنوان مراحل یک چرخه نگاه می کنید. اگر یک استراتژی بازاریابی از طریق وبلاگ داشته باشید و در آن از این سه مرحله استفاده کنید، مبلغینی که در اختیار دارید و از آنها در مرحله ۳ استفاده می کنید، خودشان بصورت خودکار اقدام به راه اندازی مجدد این چرخه بعد از مرحله ۳ می کنند، یعنی در مرحله ۱ دوباره اقدام به جذب خوانندگان جدید می کنند که شما می توانید در مرحله ۲ آنها را تبدیل به مشترکین جدید کنید. این چرخه همانند یک کهکشانی که بطور دائم در حرکت است به حرکت دائمی خود ادامه می دهد.

    منبع: هاب اسپات ، ترجمه : مدیران ایران

     


    دوره جامع آموزش بازاریابی درون گرا – جاذبه ای

    همه چیز تغییر کرده است و روش های بازاریابی هم همینطور
    اگر مانند قبل بخواهیم برای فروش محصولاتمان بازاریابی کنیم، شاید قسمت عمده ای از بازارهای جدید را از دست بدهیم
    این دوره بصورت کامل و کاربردی، به آموزش روش بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای که ترجمه هایی برای اینباند مارکتینگ هستند، می پردازد
    این روش برای همه کسب و کارها می تواند سودمند باشد

     

    همچنین ببینید

    همیشه راهی وجود دارد !

    پنج پیشنهاد برتر فروش برای یادآوری این موضوع که ” همیشه راهی وجود دارد ” …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.