جناب آقای شروین سوری

سازمان: شرکت پردازش هوشمند البرز ( موسس )
دسته شغلی مرتبط: کامپیوتر ، فناوری و فرآوری اطلاعات
رشته تحصیلی: مهندسی نرم افزار
استان: البرز

شروین سوری مشاور و مجری پروژه های فناوری اطلاعات، متخصص تکنولوژی های مایکروسافت در حوزه وب و ویندوز، طراح و مدیر پایگاه های داده مبتنی بر SQL Server می باشد. شروین فعالیت حرفه ای خود را از سال 2003(1382) با پیاده سازی پایگاه اینترنتی شمس الشموس آغاز نمود. در سال  2005 (1384) به عنوان لیدر تیم ربوکاپ پژوهش سرای معلم موفق به کسب مقام اول مسابقات رباتیک استان تهران شد پس از آن اولین اختراع خود را تحت عنوان اسکنر دستی به ثبت رساند و در سال 2006 (1385) با پیاده سازی نرم افزار نماساز توانست رتبه برگزیده شهرستان های استان تهران و سپس رتبه ششم کشوری جشنواره جوان خوارزمی را به خود اختصاص دهد.
در سال 2007 (1386) سازمان مردم نهاد پردازش هوشمند را به ثبت رساند و توانست این مجموعه را در مدت یک سال به قطب فناوری اطلاعات سازمان های مردم نهاد تبدیل نماید و در اين سال با شروع فرايند آموزش  فناوري هاي نو در فناوري اطلاعات به عرصه آموزش ورود نمود، شروین در سال 2008 (1388) اختراع سوم خود را تحت عنوان کنترل گاز SO2 خروجی از کارخانه به ثبت رساند و در همان سال شرکت پردازش هوشمند البرز را  به جهت تولید و اجرای پروژه های نرم افزاری تاسیس نمود.
لازم به ذکر است این شرکت در مدت کوتاهی به یکی از هسته های قدرتمند فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان البرز بدل شد که به غیر از ارائه راه حل های فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید محصولات نرم افزاری توانایی های شایسته خود را در حوزه فرهنگ سازی و آموزش فناوری اطلاعات به حد کمال به منصه ظهور رسانده است. شروین سوری از سال 2010 (1390) در مجتمع فنی تهران به عنوان مدرس تکنولوژی های برنامه نویسی مایکروسافت مشغول به تدریس شد و توانست در مدت کوتاهی قشر قابل توجهی از دانشجویان این رشته را مسیردهی و آماده فعالیت در بازار کار نماید.
با توجه به احساس نیاز شغلی در همین سال در دوره EMBA مشغول به تحصیل شد و در طول گذراندن این دوره کلیه سمینار ها و کنفرانس های ملی و بین المللی را به جهت ایجاد اشراف در رشته جدید مورد مطالعه قرار داد.
 شروین سوری توانست پس اجرای سه کنفرانس ملی، مرکز آموزش های تخصصی پردازش هوشمند را در سال 2012 (1391) تاسیس نماید و آن را به عنوان اولین مدرسه تخصصی آموزش برنامه نویسی در استان البرز به بازار معرفی کند.
شروین سوری در سال 2013(1392) مرکز پژوهشی البرز پژوهان نصر را به جهت تحقیق و پژوهش و جهت دهی پژوهشگران و متخصصین در قالب یک سازمان غیر دولتی تاسیس نموده و به عنوان دبیر کل این سازمان مشغول به فعالیت گردید.
 در سال 2014 (1393) برای توسعه فعالیت های آموزشی، همکاری با مرکز ایزایران را در سرفصل برنامه های آموزشی خود قرار داد و به عنوان مدرس تکنولوژی های مایکروسافت در این مرکز نیز فریضه علمی خود را به انجام رسانید.
شروین سوری در این سال توانست آزمون های تخصصی شرکت مایکروسافت را در حوزه برنامه نویسی با موفقیت به انجام رسانیده و عنوان MCSD (Microsoft Certified Solution Developer) در حوزه  برنامه نویسی وب را کسب نمود.
در سال 2015(1394) به عنوان دبیر سازمان مردم نهاد برتر استان البرز معرفی گردید و توانست نام مرکز توسعه فناوری البرز پژوهان را در فهرست سمن های برتر کشور به ثبت رساند.شروین سوری در کنار فعالیت های تخصصی خود مطالعات خود را در حوزه پدافند غیر عامل گسترش داد و توانست مدرک مربی گری پدافند غیر عامل را اخذ نماید.
در سال 2016 (1395) به عنوان مدرس دوره های تخصصی هوش تجاری و آنالیز داده به موسسه کهکشان نور تهران پیوست و از طریق این مجموعه توانست فصل جدیدی از دوره های تخصصی خوزه فناوری اطلاعات را در کارنامه اعمل خود به ثبت برساند. همچنین با توجه به احساس وظیفه در خصوص مسئولیت اجتماعی شروین سوری کانال ندای پردازش هوشمند را با استفاده از شبکه آپارات راه اندازی کرد و بیش از 600 ساعت فایل تصویری آموزش برنامه نویسی و بانک اطلاعاتی را به رایگان در اختیار مردم قرار داد.
 از پروژه های شاخص پیاده سازی شده با مدیریت مهندس شروین سوری می توان  سیستم ساماندهی مدارس فوتبال کشور،شبکه مجازی سازمان های مردم نهاد استان تهران ، سیستم مدیریت جلسات شورای پول و اعتبار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، سیستم جامع مدیریت فنی مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان ، نرم افزار مدیریت منابع انسانی و مدیریت سطح خدمات بانک سینا سامانه، پلن B سرشماری اینترنتی کشوری سال 95 ایران نام برد.
 از ویژگی های فردی شروین می توان به سخنرانی های انگیزشی، اجرای مذاکرات تجاری مدرن، راهبری تیم های علمی، فرهنگی و تجاری اشاره نمود.
 


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 5333
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

جادوی سیستم سازی

حضور در برنامه های :
  • نشست اسفند ماه - ویژه مدیران استان البرز

  • اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

    همین الان طلایی شوید!
    +