عینک ارزیابی ایده

در این وبینار، در مورد اینکه چطور ایده هایمان را قبل از اجرایی شدن، ارزیابی کنیم و اطلاعات مفیدی در مورد مشتریان کسب کنیم، صحبت خواهیم کرد.
در مورد پیدا کردن موقعیت های مناسب برای گفتگو صحبت خواهیم کرد و اینکه چطور یک جلسه خوب داشته باشیم.

این وبینار برای همه کسانی که صاحب ایده ای جدید هستند، می تواند مفید باشد:
کارآفرینان فردی و سازمانی، مدیران کسب و کار، ایده پردازان و افرادی که در تیم تحقیق و توسعه یا بازاریابی مشغولند.

این وبینار برگزار شده است و نسخه ضبط شده آن به همراه فایلهای آن برای کلیه ثبت نام کنندگان اعم از دوستانی که در برنامه حضور داشتند یا بعد از برگزاری ثبت نام کنند به محض ثبت نام در این دوره قابل استفاده است .


برای ارزیابی ایده، راه متداولی که همیشه از آن صحبت می شود، تحقیقات بازار است. ولی تحقیقات بازار به روش سنتی، خیلی پاسخگوی نیاز امروز ما نیست.

در این وبینار، در مورد این صحبت خواهیم کرد که چطور راست و دروغ را از صحبت های اطرافیان تشخیص دهیم و متوجه شویم که این ایده جدید، واقعاً خوب است یا خیر ؟

مورد کاوی و تمرین عملی (ورود به بحث)
پیدا کردن افراد مناسب
روش موثر برای درخواست جلسه
سوالات خوب و بد برای مصاحبه
ارزیابی جلسه
انتخاب مشتریان

 

صاحبان ایده و بنیانگذاران کسب و کار
کارآفرینان فردی و سازمانی
کسانی
که میخواهند با مشتری، مصاحبه و گفتگو داشته باشند.
طراحان مدل کسب و کار
منتورها و مربیان کسب و کار
سرمایه
پذیران

شاهین شاکری، این وبینار دو ساعته را ارائه خواهد کرد.
او مدرس و مشاور مدیریت است و در رویدادهای استارتاپی، مربی و داور بوده است.
شاکری، مدرک DBA را از دانشگاه تهران گرفته است ولی آنچه می گوید، در کتابهای دانشگاهی نوشته نشده است !

شاهین شاکری

 

نحوه استفاده از وبینار:
این وبینار در موعد مقرر برگزار شده و شما می تواند بلافاصله بعد از ثبت نام، فیلم کامل آن را دانلود بفرمایید.

 


+