جناب آقای محسن تاران
نزدیک به ۲۰ سال سابقه فروش و بازاریابی،در شرکتهایی مانند صنعتی بهشهر، اسنوا، پخش مینو و ...
سازمان: Payla ( مدیر بازاریابی و فروش )
دسته شغلی مرتبط: کامپیوتر ، فناوری و فرآوری اطلاعات
رشته تحصیلی: MBA (سازمان مدیریت صنعتی) و مدیریت بازرگانی (شهید بهشتی )
استان: البرز

در زمینه ‏موضوعات مختلف بازاریابی ، فروش و برندینگ از دانش روز و تجربیات قابل توجهی در بازار ایران برخوردار‎ ‎می ‏باشم.‏


‎ ‎تخصص‎ : 
‏1-‏‎ ‎مدیریت بازاریابی‎ 
‏2- مدیریت فروش (بویژه فروش نمایندگی) - با فروش مویرگی نیز تا حدود زیادی آشنا هستم ‏‎.
‏3- برندینگ و مدیریت تبلیغات

 

تواناییها در فروش و بازاریابی ‏‎ 

  • موضوع بازاریابی و مسائل مربوط به آن‎ 
  • نحوه قیمت گذاری‎ 
  • نحوه ارائه تخفیفات کالایی ‏
  • مدیریت کانالهای توزیع محصولات ‏
  • آیا پخش مویرگی داشته باشیم یا نمایندگی ‏‎ 
  • آیا از شرکت دیگری برای توزیع استفاده کنیم یا خودمان محصولاتمان را بفروشیم
  • ایا می توانیم به عمده فروشان محصولات خود را بفروشیم ‏‎ 
  • از چه روشهای فروشی برای فروش مناسبتر استفاده کنیم ‏‎ 
  • چگونگی کنترل تیم فروش برای فروش موثرتر و بهتر‎ 
  • ایجاد محرکهای لازم برای ارتقا فروش ‏‎ 
  • چگونه با بودجه محدود بهترین تبلیغ و معرفی برند را می توان انجام داد‎ 
  • موثرترین و بهترین روشهای برنامه ریزی تبلیغاتی چیست ‏‎ 
  • چگونه می توان یک کمپین خوب تبلیغاتی و حتی بازاریابی تهیه نمود و اجرا این کمپین چگونه است ‏‎ 
  • در دوران رکود چگونه می توان نسبت به رقبا بهتر فروخت‎ 
  • بسیاری از موضوعات دیگر در این زمینه‎

 


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 13161
سابقه فعالیت ها:

برای مشاهده ی رزومه کامل به لینک زیر (پروفایل لینکدین من ) مراجعه فرمایید .

http://www.linkedin.com/in/mohsen-taran/


نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

جادوی سیستم سازی

حضور در برنامه های :
  • نشست امرداد 97 باشگاه مدیران ایران

  • اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

    همین الان طلایی شوید!
    +