جناب آقای مهندس سيد فريد بلادي موخر
مالک پلتفرم شرکت داری و شرکت های پتساکو و خدمات مدیریت بی همتا، مولف عمرنامه
سازمان: شرکت خدمات مدیریت بی همتا ( رئيس هيئت مديره )
دسته شغلی مرتبط: کامپیوتر ، فناوری و فرآوری اطلاعات
رشته تحصیلی: مهندسی کامپیوتر-نرم افزار
استان: تهران

دوست عزيز سلام

بنده سيد فريد بلادي مؤخر، مالک و مدير شرکت هاي زير هستم که در چند سطر خدمات هر يک از شرکت ها را خدمتتان اعلام خواهم داشت: 

1 - رئيس هيئت مديره، مديرعامل و مالک شرکت پتساکو ( پترو سازه تدبير گستر ) ( تامين کننده و سازنده سفارشي انواع تجهيزات و قطعات يدکي کارخانجات و ماشين آلات صنعتي، کشاورزي، داروئي، غذائي، راهسازي، خودروئي و غيره.

2 - مالک و رئيس هيئت مديره شرکت خدمات مديريت بي همتا ( ارائه کننده کليه خدمات صفر تا صد شرکت داري ) با در حدود 27 سال تجربه عملي در ثبت، راه اندازي، مديريت و توسعه همه جانبه شرکت ها، با هدف ارائه کليه خدمات صفر تا صد شرکت داري

3 - رئيس هيئت مديره شرکت تعاوني ساماندهندگان آبکار پارسيان ( ايجاد و ساخت کامل يک شهرک صنعتي کامل با کليه تاسيسات و زيرساخت هاي عمراني و 555 سوله صنعتي و مقداري فضاهاي تجاري، فرهنگي و غيره ). اطلاعات بيشتر از اين شرکت ما را هم مي توانيد در آدرس www.abkarparsian.com مشاهده بفرمائيد. 

4 - مولف عمرنامه ( دفتري جامع برای ثبت، برنامه ريزي و مديريت کليه اسناد و اطلاعات شخصي، شغلي، تحصيلي و غيره، حاوي يک سررسيد 40 ساله ). اطلاعات بيشتري از عمرنامه را مي توانيد در وب سايت به نشاني www.omrnameh.com مشاهده بفرمائيد. 


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 203
سابقه فعالیت ها:

1 – مدير پروژه و نماينده تام الاختيار مدير عامل در پروژه رنگ آميزي و کنيتکس کاري ساختمانهاي پتروشيمي آبادان.

2 – مدير عامل شرکت کامپيوتري ستاره فريد با فعاليت هاي خريد، فروش و تعميرات کامپيوتر، راه اندازي شبکه، اينترنت، تايپ و ديگر خدمات کامپيوتري.

3 – مدير عامل کانون آگهي و تبليغات بهار با کليه فعاليت هاي تبليغاتي نظير طراحي، چاپ، فيلمسازي، اسکن، نقاشي و خطاطي، تابلو سازي، آگهي ها، مديريت رسانه، مشاوره تبليغات، تامين هدايا و غيره.   

4 – معاون برنامه ريزي تعميرات شرکت پتروشيمي آب نيروي بندر امام ( برنامه ريزي تعميرات روزانه، اورهال و تعميرات پيشگيرانه واحد هاي مجتمع ) .

5 – کارشناس و معاونت تدارکات کالاي شرکت پتروشيمي کيمياي بندر امام– کليه امور سفارشات، خريد و تدارکات کالا.

6 – قائم مقام مدير عامل شرکت مهندسي سامانه صنعت و انرژي– هماهنگي و مديريت کليه مناقصات، سفارشات، مديريت دفتر مرکزي، تامين نيروي انساني دفتر و پروژه ها.  

7 – دستيار مدير پروژه تحقيقاتي و تهيه دستورالعمل هاي پيش راه اندازي و راه اندازي 16 ميدان نفتي نفت مناطق مرکزي ايران در مهندسين مشاور مهرآرازان شهر.

8 – مدير پروژه نظارت بر گازرساني استان کرمانشاه–  شامل تجهيز و راه اندازي 18 دفتر نظارت در کل استان کرمانشاه، تامين و جايگذاري نيروي انساني و نظارت بر صدها پروژه خط انتقال گاز، شبکه هاي گاز شهري و انشعابات کل استان کرمانشاه با 64 پيمانکار، 100 نفر مهندس ناظر. در مهندسين مشاور مهرآرازان شهر.

9 – مشاور تبليغاتی برخي از مديران شهرداري، شورای اسلامي شهر و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در انتخابات دوره هاي مختلف.  

10 – مدير عامل شرکت فني، مهندسي و بازرگاني پتساکو، با کارنامه اي در زمينه تامين، مهندسي معکوس و ساخت داخل بيش از 2000 قطعه و تجهيز مانند انواع پمپ، گيربکس، مخزن، الک خشک کن شکر، 200 قطعه خودرو دروگر نيشکر و بسياري انواع قطعات مکانيکي مربوط به شرکت هاي پتروشيمي بندر امام، خوزستان، فجر، کيميا، آب نيرو، بسپاران، فن آوران، تندگويان، برزويه، مبين، پالايشگاههاي کرمانشاه، خانگيران، پارسيان، بندر عباس، نيروگاه نکاء، چوب و کاغذ مازندران، ذوب و آهن اصفهان، توسعه نيشکر و صنايع جانبي، کشت و صنعت کارون و بسياري شرکت هاي ديگر.

11 – مدير بازرگاني شرکت کشت و صنعت نيشکر هفت تپه، مديريت ادارات خريد، فروش، قراردادها و انبارهاي مجتمع.

12 معاونت مرکز آموزش هاي عالي آزاد دانشگاه بين المللي خاويار خزر

13 رئيس هيئت مديره شرکت تعاوني ساماندهندگان آبکار پارسيان

14 رئيس هيئت مديره شرکت خدمات مديريت بي همتا ( کليه خدمات مشاوره، برنامه ريزي و اجراي خدمات کلي شرکت ها )


مهارت ها:

1 - توانائي مديريت کلي شرکت ها، کارخانجات و پروژه هاي مختلف صنعتي، پيمانکاري، تجاري، بازرگاني، توليدي، خدماتي و راهبري شرکت با بهترين بهره وري، کمترين هزينه جهت رسيدن به اهداف سازماني.

2 توانائي طراحي و نگارش استراتژي شرکت و هدايت لحظه اي آن در راستاي حرکت در مسير تعيين شده.  

3 – مسلط به کليه پروسه هاي خريد و تجهيز شرکت/پروژه، استخدام نيروهاي انساني، تهيه فرم ها و رويه هاي سازماني، نگارش و اجراي خط مشي هاي سازماني و اجرائي و ....

4 – تاليف شرح وظايف پرسنل و روش هاي گردش امور در هر سازمان با توجه به نحوه صحيح آن.  

5 مسلط به وظايف کميسيون معاملات (استعلام ها، مناقصات، مزايدات و قراردادها) سازمان هاي دولتي.

6 - تسلط کامل با بازارسازي، بازاريابي و فروش محصولات و توسعه انواع سازمان و کسب و کار ها.   

7 – مسلط به برگزاري و شرکت در نمايشگاههاي مختلف در راستاي معرفي سازمان، اعطاء نمايندگي ها و فروش و عقد قراردادهاي همکاري با بازديد کنندگان.

8 تسلط کامل به مديريت امور بازاريابي و تبليغات مدرن در جهت رشد، برند سازي و شکوفائي سازمان.

9 – تسلط نسبي به مديريت منابع انساني نظير برنامه ريزي آموزش، محاسبات حقوق، دستمزد و غيره.

10 – تسلط نسبي با قوانين تامين اجتماعي، ماليات ها، کار، ارزش افزوده، ثبت شرکتها و غيره.  

11 – تسلط خوب با سيستمها و مراودات مالي، ضمانت نامه ها، اعتبارات، گشايش حساب در بانکها و ...

12 – تسلط کافي بر کامپيوتر، پرينتر، اسکنر، فاکس و ساير ابزار اداري جهت انجام کارهاي محوله.

13 – تسلط نسبي به سيستم هاي مديريت منابع تامين کالا و خدمات، سفارشات کالا، خدمات و خريد.

نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

گواهینامه عضویت در باشگاه مدیران ایران:

جادوی سیستم سازی

نوشته های من :
با برنامه ريزي شخصي موفق تر بشيم
مزاياي انجام کار مشارکتي به جاي فردي

حضور در برنامه های :
  • نشست حضوری - مهر 1400 باشگاه مدیران ایران
  • نشست ماهیانه مهر 97 باشگاه مدیران ایران
  • نشست ماهیانه شهریور 97
  • اتاق فکر مدیران - چالش های بازاریابی یک محصول
  • بازدید گروهی از شرکت تولیدی صنعتی دکاموند
  • افتتاحیه رسمی باشگاه مدیران ایران

  • اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

    همین الان طلایی شوید!
    +