جناب آقای مهندس کورش کریمی
تخصص های اینجانب در زمینه مدیریت امور مالی و فروش است . بیش از 17 سال است که در زمینه حسابداری ، مدیریت مالی ، مدیریت فروش فعالیت نموده ام .
سازمان: شرکت کاوش آرین ماد ( مدیرعامل )
دسته شغلی مرتبط: امور مالی و حسابداری - بیمه ، بانک، بورس، سرمایه گذاری، شبکه پرداخت، پرداخت یاری
رشته تحصیلی: کارشناسی اقتصاد بازرگانی و کارشناسی ارشد MBA گرایش های (مهندسی مالی )و (بازاریابی)
استان: زنجان

سابقه فعاليت ها :

از سال 1377 الی 1381 بعنوان حسابدار در شرکت مرغداری برادران جلالی درحين تحصيلات دانشگاهی.

از سال 1381 به مدت 7ماه بعنوان مدیر مالی در دفتر مرکزی صنايع توليد پودر بندر امام ( اپيکو)، زمينه کاری در رابطه با توليد پودرهای خنک کننده چاه های نفتی. از مرحله قبل از بهر برداری تا رسیدن به مرحله بهره برداری و انجام امورمالی اداری و رسیدگی به دفتر مرکزی تهران و کنترل حسابهای کارخانه مستقر در بندر امام.

از نيمه دوم سال 1381 الی 1385 بعنوان مسئول مالی و بازرسی، ذيحسابی و کارشناسی خدمات مشتريانCRM   در شرکت تهويه نيا نمايندگی سيستم های تهويه مطبوع ، کولرهای گازی اجنرال ، ميدا ، يورک ، هيتاچی و محصولات پاناسونيک وخدمات طلايی نيا NOKIA در خاور ميانه . محل خدمت تهران و اهواز و قشم .تهیه و تنظیم کارت های گارانتی محصولات نیا با استفاده از پارامترهای امورمالی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و بوجود آوردن سیستم پایه  CRM در آن سازمان ، انجام بازرسی مالی از مراکز سرویس تحت پوشش و حسابرسی مربوطه . تایید اسناد مالی مربوط به خدمات مشتریان نیا و تایید گارانتی محصولات جهت پرداخت ، ذیحسابی و کارشناسی مالی بیش از 200 مرکز سرویس کل کشور . دلیل جدایی : پایان دوره مدیرعامل شرکت و تغییرات گسترده در سطح شرکت .

از سال 1385 الی 1386 بعنوان مسئول امور نمايندگان و قراردادها و کارشناس خدمات مشتریان CRM در شرکت ناب سرويس نمايندگی سيستمهای تهويه مطبوع و گرمايش بوش و زيمنس در ايران .تهیه و تنظیم کارت های گارانتی محصولات سرمایشی و گرمایشی بوش و زیمنس ، تهیه قراردادهای جدید مطابق با موازین حقوقی مرتبط با سیستم های عرضه شده با بیش از 180 مرکز سرویس کشور . آموزش مراکز سرویس در زمینه رعایت موارد حقوقی و مالی مرتبط با فعالیتشان طی 2 سمینار سراسری در تهران .

از سال 1387 الی 11 / 88 بعنوان مدير فروش و مدير قراردادها و مشاور مالی مدیرعامل در شرکت مهرافرازآسيا ارائه دهنده سيستم های هوشمند MRCM بر پایه پيام کوتاه در ايران (در زمينه تبليغات وگارانتی و اطلاع رسانی ) و سیستم های CRM  سروشان  .

از 11 / 88 الی 5/ 90 به عنوان حسابدار پيمانها و مالياتی شرکت احرار زنجان

(پيمانهایی همچون پروژه ساختمانی مسکن مهر زنجانپروژه حمل و نقل مواد معدنی استان زنجان از معدن انگورانپروژه اسخراج مواد معدنی کارخانه سيمان زنجان) - استقرار سيستم ماليات بر ارزش افزوده در شرکت احرار ، استقرار و پایه گذاری روابط صحیح کار داخلی و برون سازمانی . 

از 90/5 الی 91/1 بعنوان حسابدار در شرکت / کارخانه پایاکنسرو زنجان (هلدینگ مزمز ) (بصورت پروژه کاری ) . مسئول استقرار سیستم مکانیزه انبارهای پایا کنسرو زنجان تحت سیستم مکانیزه انبار و حسابداری همکاران سیستم ، صدور سند حسابداری و اداره سیستم حقوق و دستمزد . ارائه کدینگ و نصب و استقرار در انبارهای روباز ، انبار قطعات و ملزومات ، انبار محصول ، انبار ضایعات .

از 91/1 الی91/6 بعنوان مدیر مالی در کارخانه مهندسی تحقیقاتی پیشتاز شیمی زنجان . استقرار و ارائه سیستم مالی اداری فروش حقوق و دستمزد و راه اندازی و استقرار انبار مکانیزه -از مرحله ارائه کدینگ تا چیدمان و انبارش - بصورت نرم افزاری و سخت افزاری و ارائه مشاوره فروش .( انجام کار بصورت قرارداد خدمات )

از 91/6 الی 92 بعنوان مدیر مالی در کارخانه تاپ شیمی زنگان . استقرار و ارائه سیستم مالی اداری فروش حقوق و دستمزد و راه اندازی و استقرار انبار مکانیزه    -از مرحله ارائه کدینگ تا چیدمان و انبارش - بصورت نرم افزاری و سخت افزاری و ارائه مشاوره فروش .( انجام کار بصورت قرارداد خدمات )

از 92 الی 95  در شرکت محاسبگران نواندیش زنگان نماینده رسمی شرکت سپیدار همکاران سیستم تهران در زنجان . مسئول استقرار و ارائه سیستم و مشاوره مالی و مالیاتی به اتحادیه ها و اصناف  و شرکت ها و کارخانجات مستقر در شهرک های صنعتی زنجان .

قابل ذکر است اینجانب از سال 1390 الی تا به امروز نیز مدیر عامل شرکت کاوش آرین ماد که در زمینه خدمات کسب و کار و مشاوره مالی و مالیاتی و فروش نرم افزار و سخت افزارهای مرتبط همچون ایجاد باشگاه مشتریان فعالیت مینماید نیز میباشم .

از سال 1393 نماینده شرکت سپیدار همکاران سیستم در شهرستان ابهر و از سال 1395 نماینده شرکت های شایگان سیستم و راهکار نوین سیاق و پیام گستر در استان زنجان و شهر زنجان بوده ایم .

عضویت ها و دوره های تخصصی گذرانده شده :

  1. عضو انجمن حسابداران ایران به شماره 9522913
  2. عضو باشگاه مدیران ایران به شماره 9511380
  3. دارای مدرک اصول ارائه مشاوره و ارتباط با کارفرما در مرکز آموزش بازرگانی زنجان
  4. دارای مدرک مدیریت ارتباط با مشتری CRM   در مرکز آموزش بازرگانی زنجان
  5. دارای مدرک مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار (BPR)  در مرکز آموزش بازرگانی زنجان
  6. مربی واحد بازرگانی و مالی آموزشگاه صدرا ( دارا بودن کارت مربیگری فنی و حرفه ای )

کد معرف برای ثبت نام دیگران: 380
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: طلایی

گواهینامه عضویت در باشگاه مدیران ایران:

دوره بیزینس کوچینگ

حضور در برنامه های :
  • نشست بهمن ماه اعضای باشگاه مدیران ایران

  • اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

    همین الان طلایی شوید!
    +