طوفان ذهنی
طوفان ذهنی

CRM چیست ؟

در اینجا به پاسخ CRM چیست از منابع مختلف اشاره شده است :

  • راهکاری برای تشخیص، جذب و حفظ مشتری، بزرگترین دارایی یک کسب وکار (منبع)
  • مدل پیاده سازی شده گسترده برای مدیریت ارتباطات کسب و کار با مشتریان و فرصت های فروش (منبع)
  • یک استراتژی که برای افزایش سودآوری و بهبود رضایت مشتریان با سازماندهی ارتباطات بدنه فروش با مشتریان طراحی شده است (منبع)
  • کاربردی که برای خودکار کردن عملیات فروش و بازاریابی استفاده می شود و فعالیت های فروش و خدمات را در سازمان مدیریت می کند (منبع)
  • یک استراتژی کسب وکار برای درک، پیش بینی و پاسخ به نیازهای مشتریان جاری و بالقوه سازمان در راستای افزایش کیفیت ارتباطات (منبع)
  • یک استراتژی برای یادگیری بیشتر در مورد نیازهای و رفتارهای مشتریان به منظور داشتن روابط عمیق تر با آنها (منبع)
  • صنعتی از اطلاعات که توسط متدولوژی، نرم افزار و قابلیت های از اینترنت که به صاحبان کسب و کار جهت سازماندهی ارتباطات خود با مشتریان کمک می کند (منبع)
  • مدل جامعی از کسب و کار که با تمرکز روی مشتریان سودآوری را افزایش می دهد (منبع)
  • اعتقاد به این دیدگاه که مشتری در هر ارتباط با کسب و کار حس کند که یک مشتری VIP است (منبع)
  • یک سیستم نرم افزاری برای شناسایی، هدف گذاری، جذب و نگهداری بهترین ترکیب از مشتریان (منبع)
  • فرایندهای تجاری برای درک، جمع آوری و مدیریت تمام اطلاعات مرتبط با مشتریان در سازمان. هدف CRM ارتباط موثر با مشتریان و بهبود آن در طول زمان می باشد (منبع)
  • فرایندها، نرم افزارها و سیستم های که به مدیران کسب و کارها جهت مدیریت ارتباطات با فرصت های فروش، مشتریان، کانال های توزیع، مراکز تلفن و تولیدکننده ها کمک می کند (منبع)

همچنین ببینید

ادهوکراسی

ادهوکراسی ( Ad – hoc ) چیست ؟

ادهوکراسی  ( Ad –  hoc ) توانمندسازی رهبری تعریف توانمندسازی رهبری، مشابه حرکت به سوی …

۵ نظر

  1. تعاریف کوتاه و جالبی بود…
    بطور کلی می توان گفت که ” نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ای از ابزار ها ،فرایندها و اقداماتی است که سازمان برای: شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتریان بکار می گیرید. این سیستم مجموعه ای از متدولوژی ها، فرایندها، نرم افزار و سیستم هایی است که به موسسات و شرکت ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریان کمک می کند. “

  2. مطلب خوبی بود. به طور اجمال، CRM یعنی تمامی فرآیندها، تکنولوژی ها و منابع انسانی است که به جذب، توسعه و نگهداشت مشتریان کمک می کنند.

  3. سازمان‌ها با استفاده از نرم افزار CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. نرم افزار CRM می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند.

  4. سپاس بابت انتشار سایت خوبتون.
    CRM علاوه بر موارد ذکر شده، به کاهش هزینه و افزایش سود شرکت ها نیز کمک می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.