• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • خانه » ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی

    ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی

    یکی از عباراتی که خیلی وقت ها شنیده می شود اینست که با وجود رسانه های اجتماعی و ارتباطی جدیدی مثل تلگرام و اینستاگرام، و با وجود ابزارهایی که خیلی سریعتر می توان پیام را به مخاطب رساند، آیا باز هم ایمیل مارکتینگ مهم است ؟ آیا ایمیل مارکتینگ مرده است ؟!

    سوال خوبی است. تصور خیلی ها بر این است که دیگر کسی ایمیلش را چک نمی کند.

    نرم افزارهای خوبی مثل تلگرام، کاری کردند که همه در فضای اینترنت حاضر شوند و به ساده ترین شکل ممکن با دیگران ارتباط بگیرند.

    این روزها، تقریباً همه ما از تلگرام استفاده می کنیم ولی تعداد خیلی کمتری از ایمیل استفاده می کنند.

    ولی یک نکته ی مهم را نباید فراموش کرد. ما تا کی می توانیم از نرم افزارهایی مثل تلگرام استفاده کنیم ؟ تا کی اینها به ما سرویس می دهند و یا تا کی اجازه می دهند که از آنها استفاده کنیم ؟!

    آن کوچ سراسری از وایبر به تلگرام را یادتان هست ؟ الان هم که تلگرام چند روزی است در ایران از دسترس خارج شده است.

    ولی این مصیبت، بر سر ایمیل نازل نشده است ! ایمیل مارکتینگ

    ایمیل، ۴۰ سال است که دارد فعالیت می کند. ممکن است میزان استفاده از آن کمتر و بیشتر شود، ولی از بین نمی رود. وابسته به یک نرم افزار خاص هم نیست. و رسمی ترین راه ارتباطی افراد در دنیای مجازی است.

    ایمیل مارکتینگ چی هست ؟

    ایمیل مارکتینگ به مجموع چند ایمیل هدفمند و سازماندهی شده که با هدف خاصی و برای مخاطبان خاصی ارسال می شود، گفته می شود.

    ایمیل مارکتینگ یا ارسال ایمیل انبوه ؟

    طراحی ساختار کلی برای ایمیل مارکتینگ ، کمی به فکر و برنامه ریزی نیاز دارد. کار سختی نیست، ولی حوصله می خواهد !

    بنابراین معمولاً راحت ترین و سریعترین کار که البته بازدهی بسیار کمتری هم دارد را به جای ایمیل مارکتینگ در نظر می گیرند. یعنی ارسال ایمیل انبوه. این ایمیل ها معمولاً فقط به صفحه فروش منتهی می شوند و مخاطب هم معمولاً استقبال خوبی از آنها نمی کند.

    یکی از دلایلی که باعث کم رونق شدن ایمیل مارکتینگ شده است هم همین است. کار دیگری انجام می شود که اصولی نیست و بازدهی خوبی هم ندارد ولی نتیجه اش را به حساب بازاریابی ایمیلی می گذارند !

    چرا و چطور باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم ؟

    فرایند ایمیل مارکتینگ اگر به خوبی طراحی شود و طبق اصول پیش برویم، بازخورد خوبی خواهد داشت و می توانیم به اهدافمان از این روش بازاریابی، دست پیدا کنیم.

    فیلم زیر را دانلود کنید تا مطمئن شوید که شما هم باید از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید: