http://modiriran.ir/mag

بانک اطلاعات جامع مدیران ایران

حضور در جمع مدیران ایران ، دریافت خدمات و مطالب متناسب با نیاز شغلی و صنعت شما ، صدور کارت شناسایی ، ارتباط با دیگر مدیران ایران و ....


مدیران ایران در یک نگاه

مقالات مدیریت - کسب و کار الکترونیک
جمله روز
بدي را با عدالت پاسخ دهيد، مهرباني را با مهرباني

كنفوسيوس
قدرت در مدیریت
گزيده اي از بهترين مطالب مديريتي در موضوعات مختلف :
استراتژی ، بازاریابی ، زبان بدن ، نورومارکتینگ ، کتابهای صوتی، قراردادهای کاری ، آموزشهای توسعه کسب کار و ...
در 10 DVD

دانش مدیریتی خود را به روز نگه دارید .
اطلاعات کامل در :
http://www.modiriran.ir/pack92
یادگیری الکترونیکی
همکاری با سمینار ها
همکاری با سمینار ها
فروشگاه مدیران

فروشگاه محصولات دانشي مديريت :
بازاري براي انواع محصولات دانشي مديران ايران.
اگر شما هم محصول دانشي در زمينه هاي مرتبط با مديريت داريد، مي توانيد براي عرضه ي آن با ما تماس بگيريد : 44841991-021
بهتر دیده شوید
معرفی خدمات و محصولات خود را به ما بسپارید :
44841991
در مدیرایران ، مدیران ایران شما را بهتر می بینند
پیوندها
مقالات مدیریت :: E-commerce :: کسب و کار الکترونیک

کسب و کار الکترونیک

مقالات ادامه...
  1. جایگاه مدیریت زنجیره تامین در پیاده سازی کسب و کار الکترونیک
    تاثير گسترش و رشد فناوري هاي ارتباطي و اطلاعاتي و ورود آنها به عرصه سيستم هاي سازماني بر توسعه راهبردهاي اقتصادي موجب ايجاد تحول و بازنگري در رويكرد سنتي به موضوع تجارت و بازار مي شود.در اين بين توسعه روز افزون اينترنت در كشورها و گسترش ارتباطات الكترونيكي بين افراد و سازمان هاي مختلف از طريق دنياي مجازي اينترنت بستري مناسب و مساعد براي برقراي مراودات تجاري و اقتصادي فراهم كرده است. اين پديده نوظهور كسب و كار الكترونيكي نام دارد. مدیریت زنجیره تامین نقشی بسیار مهم و رقابتی در محیط گسترده و پویای تجارت جهانی دارد. در این مقاله با بررسی ساختار و خصوصیات زنجیره تامین، جایگاه مدیریت زنجیره تامین در پیاده سازی کسب و کار الکترونیک مورد بحث قرار می گیرد و در پایان نیز با جمع بندی مطالب به دسته بندی منافع و چالشهای بهره گیری از مدیریت زنجیره تامین در کسب و کار الکترونیک پرداخته شده است.
  2. گوگل چقدر پول می سازد؟
    درحال جستجویی در اینترنت به مقاله ایی رسیدم با عنوان ” گوگل چقدر پول می سازد؟” که مقایسه های جالبی برای فهمیدن میزان درآمد شرکت گوگل کرده بود. ترجمه آن را خدمت دوستان ارائه می کنم: بر طبق گزارشات مالی منتشره در سایت گوگل [+] درآمد سال ۲۰۱۰ آن شرکت ۲۹٫۳ میلیارد دلار بوده است(۲۹٫۳B).در دنیای امروز به هرکسی این مبلغ را بگویی یک خنده ایی می کند و جوری سرش را تکان می دهد که خوب می داند این پول چقدر است ولی من شک دارم واقعا کسی درک درستی از این پول هنگفت داشته باشد.
  3. چگونه از اینترنت درآمدزایی کنیم؟+افراد موفق ایرانی
    کسب و کار اینترنتی به فروش محصولات یا خدمات در اینترنت گفته می شود. امروزه بیش از 900 میلیون نفر در سطح دنیا از اینترنت استفاده می کنند و 69 درصد از این جمعیت، در طول 90 روز، دست کم یک خرید از اینترنت داشته اند.
    نباید این مسئله را فراموش کرد که یک وب سایت اینترنتی، تنها برای فروش محصول یا خدمات به کار نمی رود، بلکه می تواند نقشها و کارکردهای مختلفی داشته باشد.
  4. رسانه‌های اجتماعی و جذب مخاطب
    مخاطب در ایران کسی است که همه سنگ آن را به سینه می‌زنند اما کمتر شخصی یا سازمانی به تمایلات، رفتارها و خواسته‌هایش توجه می‌کند!

    از مسئولان مختلف گرفته تا نویسنده یک خبر، ادعای فعالیت برای مخاطب را دارند. اما اصل اساسی که همه باید آن را درک کنند این است که مخاطب‌محوری رویکرد اصلی جریان رسانه‌ای دنیاست نه سازمان، مدیر یا شخص‌مداری! به عبارت بهتر، ما باید برای مخاطبان بنویسیم نه برای مدیران و سازمان‌ها!
  5. اهمیت بازاریابی اینترنتی برای بانک ها
    اهمیت بازاریابی اینترنتی برای بانک ها
    امروزه بازاریابی مفهوم گسترده ای یافته است و علاوه بر تبلیغات و ارائه کالا و خدمات، کلیه فرآیندهای مؤثر در جلب توجه و انگیزش مشتریان و افزایش سهم بازار را شامل می شود.
  6. مباني کسب و کار الکترونيکي
    گسترش و رشد فناوري هاي ارتباطي و اطلاعاتي و ورود آنها به عرصه سيستم هاي سازماني آثار و تبعات مثبتي در ساختار سازمان هاي بهره بردار از اين فناوري ها گذاشته است. تاثير فزاينده ابزارهاي کاربردي و علمي در فعاليت هاي مختلف سازمان به ويژه تاثير آن بر توسعه راهبردهاي اقتصادي موجب ايجاد تحول و بازنگري در رويکرد سنتي به موضوع تجارت و بازار مي شود.
  7. کاربرد سازمان مجازي در کسب و کار
    مقاله حاضر به بررسي تعاريف، ويژگيها، الگوهاي ساختاري و فرايند تشکيل سازمان مجازي مي‌پردازد. از آنجا که پايداري سازمان مجازي به‌عنوان يک سيستم از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، لذا عوامل پايدارساز اين گونه سازمانها نيز با ارائه يک الگو و اصول مربوطه ارائه شده است.
  8. ارتباط مناسب و دایم با مشتریان بر خط

    اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنین خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است.
  9. ارتباط مناسب و دایم با مشتریان بر خط

    اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنین خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است.
  10. الگوهاي رفتار مشتري در خريد اينترنتي
    محيط تجارت الكترونيك که مبتني بر اينترنت است ،اين امکان رابه مشتريان مي دهد تا براي جستجوي اطلاعات و خريد كالا و خدمات از طريق ارتباط مستقيم با فروشگاههاي اينترنتي اقدام كنند. بايد خاطر‌نشان کرد که خريد به صورت اينترنتي براساس تجربه واقعي از خريد کالا نيست، بلکه براساس ظواهري مانند تصوير، شكل، اطلاعات كيفي و تبليغات از كالااستوار است. (lohse&spiller1998) از سوي ديگر خريد از طريق فروشگاههاي اينترنتي همانند خريد از طريق كاتالوگ است زيرا در هر دو تحويل كالا از طريق پست است و مصرف كننده نمي تواند كالا را قبل از خريد لمس و يا احساس كند.
ادامه...
API: RSS | RDF | ATOM | OPML