http://modiriran.ir/mag

بانک اطلاعات جامع مدیران ایران

حضور در جمع مدیران ایران ، دریافت خدمات و مطالب متناسب با نیاز شغلی و صنعت شما ، صدور کارت شناسایی ، ارتباط با دیگر مدیران ایران و ....


مدیران ایران در یک نگاه

مقالات مدیریت - مدیریت بازاریابی
جمله روز
اگر همان كاري را انجام دهيد كه هميشه انجام مي داديد همان نتيجه اي را مي گيريد كه هميشه مي گرفتيد.


قدرت در مدیریت
گزيده اي از بهترين مطالب مديريتي در موضوعات مختلف :
استراتژی ، بازاریابی ، زبان بدن ، نورومارکتینگ ، کتابهای صوتی، قراردادهای کاری ، آموزشهای توسعه کسب کار و ...
در 10 DVD

دانش مدیریتی خود را به روز نگه دارید .
اطلاعات کامل در :
http://www.modiriran.ir/pack92
یادگیری الکترونیکی
همکاری با سمینار ها
همکاری با سمینار ها
فروشگاه مدیران

فروشگاه محصولات دانشي مديريت :
بازاري براي انواع محصولات دانشي مديران ايران.
اگر شما هم محصول دانشي در زمينه هاي مرتبط با مديريت داريد، مي توانيد براي عرضه ي آن با ما تماس بگيريد : 44841991-021
بهتر دیده شوید
معرفی خدمات و محصولات خود را به ما بسپارید :
44841991
در مدیرایران ، مدیران ایران شما را بهتر می بینند
پیوندها
مقالات مدیریت :: مدیریت :: مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی

مقالات ادامه...
  1. زبان برند (Brand Language) چیست؟
    آنچه را "زبان برند" مي‌ناميم، در حقيقت كلمات، عبارات و اصطلاحاتي هستند كه يك شركت يا مؤسسه براي توضيح و توصيف خود يا محصولاتش از آن‌ها استفاده مي‌كند. زبان برند به ويژه براي تيم‌هاي فروش، ماركتينگ و كپي‌رايتر‌هاي تبليغاتي اهميت به سزايي دارد، چرا كه با تشكيل و ترويج زبان مثبتي براي برند، يك شركت مي‌تواند خود را از رقبايش متمايز، و در ذهن مردم ارتباطي عميق ميان محصولاتش با كلمات و عباراتي خاص، ايجاد كند.
  2. اغراق در تبلیغات‎
    اگر عوامل کلیدی موفقیت ، اغراق آمیز نگریسته شوند ، ممکن است زمینه ساز شکست شوند. میلر

    یادداشت خود را با درک معنایی از سخن کوتاه مدیریتی فوق آغاز می نماییم. به راستی تکیه بیش از حد به یک سری عوامل کلیدی (از دیدگاه هر فرد یا سازمانی) منجر به پیروزی مطلق یا شکست مطلق خواهد شد؟ ارتباط این مقوله با مباحث سیستم های مدیریتی ایزو چیست؟ آیا طی دو دهه که از ورود و اجرای سیستم های مدیریتی ایزو به ایران می گذرد، باید اجرای این سیستم ها را در سازمان ها شکست خورده دانست و اجرای کج دار و مریض آن را در حال حاضر از روی اجبار و اکراه و تزیینی و تبلیغی تصور نمود؟
  3. نقدی بر برندسازی "کرم حلزون"/ آیا تبلیغات تلویزیونی به برند اعتبار می‌بخشد؟
    اخیرا تبلیغات زیادی از کرم حلزون در تلویزیون دیده می‌شود، اما آیا این تبلیغات در راستای برندسازی هستند یا خیر؟ در این مطلب ابتدا به اشتباه در انتخاب نام برند و سپس به کاهش اعتبار تبلیغات تلویزیونی خواهیم پرداخت.
  4. بازار تجاری جنگی است
    بازار تجاری جنگی است که در آن رقبا دشمن هستند و مشتری، سرزمینی است که باید فتح شود. حقیقت بازار تجاری امروز، خدمت‌رسانی به مشتریان نیست بلکه: تاختن، گول زدن و جنگیدن با رقباست.
    اکنون تغییرات عمده‌ای به‌ وجود آمده و جنگ‌های تجاری بسیاری در سراسر جهان به وقوع پیوسته است. همه کس، در همه جا، وضعیت تجاری رقیب را دنبال می‌کند. این بدان معنی است که: به کارگیری اصول جنگ بازار، از همیشه مهم‌تر شده است. شرکت‌ها باید چگونگی مقابله با رقبا را دانسته، عیب‌هایشان را کشف و از قدرت گرفتن آن‌ها جلوگیری کند
  5. ارزيابي ارزش بازاریابي
    به‌رغم افزایش فشارهای شدید مالی و ادامه چالش‌ها در فضای اقتصادی جهان، مدیران بازاریابی در سراسر دنیا تلاش می‌کنند روش‌هایی را برای انتقال اطلاعات به کار ببرند که رسانه‌های جدید در اختیار آنها قرار می‌دهند و اثر آنها را از طریق ابزارها و رویکردهای تحلیلی جدید ‌اندازه‌گیری کنند.
  6. چگونه در 3 سال فروش خود را دو برابر کنیم؟
    چگونه در 3 سال فروش خود را دو برابر کنیم؟
    بررسی کتاب جدید کامرون هرالد: دوبرابر
    از کمرون هرالد موسس شرکت «گات‌جانک» چه‌چیزی می‌توان آموخت؟ شاید متعجب شوید وقتی بدانید که او در مدت 6 سال درآمد خود را از 2 میلیون دلار به 105 میلیون دلار افزایش داد. هرالد،‌ که اکنون مربی کسب‌وکار است، معتقد است که شرکت شما می‌تواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی سه‌ساله، دوبرابر کند. او نظریه تاکتیکی ویژه‌ای ارائه می‌دهد، استراتژی فریبنده خود برای رشد سودآور با نرخ سالیانه 25 درصد را تشریح می‌کند و مفاهیم شفافی ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به‌کار گیرید. مطالعه چکیده این کتاب بلندپروازانه و تشویق‌کننده را به مجریان و کارآفرینان کوشا و باانگیزه توصیه می‌کنیم.
  7. مدرن ترین روشهای تبلیغات محیطی
    بررسی یکی از مدرن ترین روشهای تبلیغات محیطی
    اگر یک نفر به شما پیشنهاد بدهد که حاضر است برای زمانی که پشت فرمان خودروی شخصی تان نشسته اید و به امور روزانه خود می رسید، پول پرداخت کند، چه پاسخی می دهید؟ شاید تصور چنین درآمدی کمی غیرممکن به نظر برسد، اما دنیای تبلیغات امروزه این رویا را به واقعیت رسانده است. تنها کاری که شما باید بکنید این است که اجازه بدهید بدنه خودرویتان را با آگهی یک شرکت تجاری یا خدماتی بپوشانند.
  8. بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت برند در بانک ها
    بازاریابی اجتماعی مهمترین بخش بازاریابی در زمینه ساخت برند در کشور است. در یک نگاه کلی می توان اظهار داشت که عواملی مانند حاکمیت نداشتن مشتری در بازار و بی تاثیر بودن تصمیمات آنها در رفتار بانک ها، در نظر نگرفتن ملاحظات زیست محیطی و مسئولیت پذیری اجتماعی در ارزیابی سرمایه گذاران، رقابتی نبودن شرایط بازار و عدم انجام اقداماتی توسط بانک ها برای مسئولیت پذیری سهامداران و عدم امکان جایگزینی روش های نوین غیر اجباری با قوانین و مقررات دست و پاگیر در کاهش مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان ها به خصوص شرکت های ایرانی موثر بوده اند.
  9. انواع آژانس تبلیغاتی
    آژانس تبليغاتي خدمات كامل (Full-Service Agency)
    آژانس تبليغاتي خدمات كامل (Full-Service)، مجموعه‌ي گسترده‌اي از فعالیت ها شامل : فعالیت هاي بازاريابي، فعالیت هاي ارتباطي و خدمات تبليغاتي شامل : برنامه‌ريزي استراتژيك، انجام امور خلاقه و تهيه فعالیت هاي تبليغاتي و همچنين انجام تحقيقات و انتخاب رسانه‌ي تبليغاتي مناسب را انجام ميدهند. يك آژانس تبليغاتي خدمات كامل (Full-Service)، همچنين ممكن است بتواند فعالیت هاي غير تبليغاتي شامل : تعيين برنامه هاي راهبردي بازاريابي، تعيين برنامه هاي ارتقاي فروش (Sales Promotion)، انجام فعاليت آموزش روشهاي فروش (Sales Training) و نمايش محصولات براي فروش (Trade Show) را انجام دهد.
  10. نظریه شمع موتور بازاریابی
    نظریه شمع موتور بازاریابی
    روايت شما نبايد كامل باشد
    «هنری فورد گیتاریست نبود» برای یک لحظه بر این اظهارنظر تامل کنید. به نظر شما چه معنایی می‌دهد؟ اینکه فورد پیانیست بوده؟ اینکه ذائقه موسیقیایی‌اش بیشتر به آوازهای ارکستری متمایل است؟
ادامه...
API: RSS | RDF | ATOM | OPML