ارتباط با بازاریابی درونی
بازاریابی درونی: فرایند کمک به مشتریان برای پیدا کردن شرکت شما است – اغلب آنها از قبل به دنبال خرید هستند- و سپس برگرداندن آگاهی های اولیه منجر به ترجیح برند می شود که نهایتا پیشرو ها و درامد را می سازد.
بازاریابی درونی، محتوی مرتبط و فوری و فوتی برای جذب و تبدیل پیشروها به منظور ساخت حضار و جذب توجه می سازد. وظیفه ی آنها پیدا کردن پیشرو ها نیست بلکه کمک به پیشرو ها برای پیدا کردن آنهاست.
بازاریابی درونی می تواند موارد زیر را ارائه دهد:
- افزایش آگاهی از نام تجاری : خریداران باید شما را قبل از اینکه بتوانند از شما خرید کنند پیدا کنند. اگر در نتایج جستجو شرکت شما بالاترین رتبه را نشان دهد شما آگاهی نام تجاری رایگان به دست می آورید درست زمانی که مشتریان به دنبال اطلاعات هستند. همچنین شما بالاترین نمایش نام تجاری مرتبط را در زمانی که محتوی شما را به اشتراک می گذارند، به دست می آورید.
- ترجیح نام تجاری برتر: ترجیح نام تجاری، آگاهی نام تجاری را هر روزتحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین بازاریابی درونی ترجیح را به وسیله ی متعهد شدن با خریداران اولیه که اغلب از قبل تمایل به ایجاد خرید دارند، می سازد. سایر موارد برابر می شوند، افراد، بیشتر می خواهند از شرکتی خرید کنند که با آنها در ارتباط هستند.
- پیشرو بیشتر برای سرمایه گذاری کمتر: بازاریابی درونی تمایل به ساخته شدن توسط خودش دارد. محتوی بزرگتر به افراد در طول زمان پرداخت می شود، نقش چندگانه multiplaying همانطور که محتوی بیشتر ایجاد می کنید.
جایی که بازاریابی درونی برای مدت کوتاهی سقوط می کند
بازاریابی درونی یک استراتزی بسیار اثربخش است اما برای اغلب شرکتهایی که به تنهایی آن را اجرا می کنند شکست خواهد خورد.
۲ محدودیت حیاتی دارد :
- هدف گذاری حضار ویژه با بازاریابی درونی سخت است. بازاریابی درونی نمی تواند به صورت اثربخش یک مجموعه مشخص از مخاطبین را به دست آورد برای مثال می توان به تصمیم گیرندگان در یک فهرست از حساب های هدف اشاره نمود. در یک قیاس نظامی military analogy، بازاریابی درونی مانند یک جنگ هوایی است. به شما امکان می دهد حوزه های مرزی را به صورت کارا بمب فرش carpet-bomb کنید اما برای استفاده در ایجاد اهداف خاص سخت است. بدر جهت دیگر شما نیاز به تاکتیک های جنگ زمینی برای هدف گذاری ویژه ی اهداف و منطقه ی در اختیار، دارید. ( به مثال مارینز و اسنیپر بیاندیشید think marines and sniper).
- بازاریابی درونی افراد را به اقدام برانگیخته نمیکند. بنابر تعریف، بازاریابی درونی صبر می کند خریداران زمانی که آماده هستند، اقدام کنند. این راه حل زمانی که شما نیاز دارید فردی براساس یک جدول زمانی خاص مانند وارد شدن برای یک رویداد خاص اقدام کند، خوب نیست. تمام بازاریاب های خوب به آسانی دانش ساکن را گرفته و تشخیص می دهند که افراد زمان هایی نیاز به هل دادن دارند نه کشیده شدن برای اقدام. این به ویژه برای هدف گذاری مصلحتی و پذیرفتگان بعدی که فعالانه به دنبال گزینه و راه حل نیستند حقیقت دارد.
منبع: مارکتو ، ترجمه : مدیران ایران
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
فرمول طلایی فروش
گرگ وال استریت کیست؟
گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
no
بازاریابی درون گرا یا در برخی از منابع به بازاریابی جاذبه ای هم ترجمه شده بسیار استراتژی موثری است .
مرسی