۸ گام شگفت انگیز در ارتباط با مشتری
ارتباط با مشتری
کسب و کارهای بسیاری، با مشکلات کاهش درآمد، از دست دادن مشتری، کاهش میزان وفاداری مشتری، مواجه هستند و از این بین تنها شرکت هایی موفق هستند که بتوانند مشتریان خود را حفظ کرده و به دنبال راهکارهایی برای افزایش درآمد از هر مشتری باشند .
حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که:
- رقبای شما نتیجه بهتری می گیرند و با اینکه محصولات یا خدمات بهتری را ارائه می کنید در آمد و مشتریان کمتری دارید؟
- مشتریان از خدمات دریافتی ناراضی هستند.
- اطلاعات بسیاری از مشتریان را در اختیار دارید اما هیچ کاربردی برای شما ندارند
- ایده ای برای درگیر سازی مشتریان با کسب و کار خود ندارید
- مشتریان ثابتی دارید اما در آمد شما تغییری نکرده است
این کتاب در هشت گام فوق العاده و در دو بخش مجزا که یکی از دید مشتری و دیگری از دید کسب و کار است، به ارائه نکات مهمی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد، استراتژی هایی کاربردی برای ارائه تجربه ای فوق العاده در کلاس جهانی به مشتریان ایرانی …
قدم های مطرح شده در کتاب برای تمامی کسب و کارها مناسب و قابل اجرا هستند، به این معنا که شما می توانید هر آنچه دوست دارید را از هر بخش بردارید و برای کسب و کار خود سفارشی سازی کرده و پیاده سازی کنید.
هدف از این کتاب تلنگری به مدیران کسب و کارها بوده و تلاش می کند تا به ابعاد مهم در این حوزه بپردازد. در این کتاب تلاش شده است تا از زیاده گویی پرهیز شود تا خواننده به اصل مطلب در هر بخش بپردازد.
بیش از ۱۰ سال است که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در حال آموزش، مشاوره و تحقیق هستم و این کتاب در مورد ارتباطات و مردم است، مردمی که هم نقش مشتریان شما را دارند و هم نقش کارمندان شما را بازی میکنند .
بخشی از مطالب این کتاب:
- در آغاز سفر مشتری حضور داشته باشید
- به بخشی از داستان مشتریان خود تبدیل شوید
- رفتار مشتری در حال تغییر است: مفروضات خود را بررسی کنید
- همدلی در درگیرسازی نقش کلیدی دارد
- اطلاعات، حریم خصوصی و تاثیر آنها در روابط با مشتریان
- نظرات منفی می توانند مفید باشند!
- وعده بدهید وآنها را عملی کنید اما بیش از حد ،انتظارات را بالا نبرید
- بهترین طرح های وفاداری ، وفاداری بوجود نمی آورند
- از کجا می توانید وفاداری بدست آورید
- حرکت به سوی هواداری
- دریافت بازخورد دائمی و بررسی گزارشات
- چالاک تر و پاسخگوتر به نیازهای مشتریان
- راههای قدیمی را برای انتقال تجربه به مشتری فراموش کنید
ارتباط با مشتری جدید یک از سخت ترین کارهاست، اگر سخت ترین نباشد با انتخاب های زیادی که در دسترس مشتریان قراردارد شروع کسب و کار را سخت و سخت تر می کند. تبلیغات سنتی و اهداف بازاریابی جزو روش هایی است که برای اطلاع رسانی در جهت بالابردن آگاهی و جلب توجه مشتریان استفاده میشود.
همانطور که میدانیم این روزها برای اکثریت مشتریان این موارد کافی و قانع کننده نیست که کسب و کارهای مختلف دائما” درباره خودشان بگویند در حال حاضر نتایج بررسی ها نشان میدهد مشتریان برای تصمیم گیری در خصوص خرید خود، دائما” در حال تحقیق و بررسی بصورت آنلاین و آفلاین هستند و بیش از هر زمان دیگری متوجه هستند که دقیقا به چه چیزی نیاز دارند و باید با چه کسی وارد معامله شوند بنابراین ساخت بهترین تبلیغات و افزایش بودجه بازاریایی کافی نیست و جزو شاخص های برتر برای دستیابی به موفقیت به شمار نمی رود، البته همچنان شرکت های بسیار زیادی در ایران تنها به این روش بسنده کرده اند.
یک جلدکتاب + هزینه پست و بسته بندی ۳۳هزار تومان+هدیه ویژه آنلاین برای ۲۰۰ نفر اول
[button color=”orange” size=”medium” url=”http://hatamtehrani.com/product/8%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C/” icon=”” target=”false”]سفارش کتاب[/button]
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بهترین کتابهای سیستم سازی کسب وکار
بهترین کتابهای سیستم سازی کسب وکار و خلاصه ای از هر کدام از آنها
خلاصه کتاب «اخبار را دنبال نکنید»
چاپ بولت ژورنال مدیران ایران
خلاصه کتاب بازاریابی در خرطوم فیل
« هکرهای رشد » جای معاونین بازاریابی را خواهند گرفت!
کتاب نقشه راه توسعه فردی
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید